تل آویو تهدیدهای سید حسن نصرالله را جدی می گیرد


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893230

روزنامه معاریو می نویسد: ارتش رژیم صهیونیستی تهدیدات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را جدی می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قدس الاخباریه، روزنامه معاریو در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تهدیدات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را جدی می گیرد.

این روزنامه به نقل از برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: تل آویو تهدیدات حزب الله مبنی بر حمله به سکوهای نفت و گاز در دریای مدیترانه را جدی می گیرد، در حالی که می داند حزب الله در شرایط کنونی خواهان درگیری نظامی همه جانبه است. .

معاریو در ادامه گزارش خود اذعان داشت که پیش بینی اقدامات آتی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای رژیم صهیونیستی دشوار بود، به همین دلیل وقتی از رهبران نظامی سوالات بی پاسخی درباره اقدامات احتمالی حزب الله پرسیده شد. آنها مجبور شدند سطح هشدار را بالا ببرند، به ویژه اینکه پس از عملیات پهپادی حزب الله بر فراز میدان گازی کاریش، تهدیدات سید حسن نصرالله مبنی بر عملیات نظامی علیه سکوهای نفت و گاز رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه همچنان ادامه دارد.

در ادامه این گزارش روزنامه معاریو می نویسد: تاکنون اطلاعات دقیقی از نزدیک شدن زمان درگیری نظامی با حزب الله لبنان در دست نیست، اما در صورت آغاز عملیات استخراج گاز از میدان گازی کاریش که فرض بر این است که از اواخر شهریور ماه آینده تنش در حوزه امنیتی بین دو کشور افزایش خواهد یافت و تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید