سید حسن نصرالله مهمترین تهدید برای اسرائیل است


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898200

یک ژنرال رژیم صهیونیستی گفت: سید حسن نصرالله مهمترین تهدید برای نهادهای نظامی و امنیتی اسرائیل از زمان فروپاشی ارتش های سازمان یافته در منطقه اطراف ما است. بنابراین نظارت بر رویکرد، منش و رفتار وی همواره در دستور کار افسران ارشد اسرائیلی، خود من و دیگران بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک ژنرال ذخیره ارتش این رژیم نوشتند که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان مهمترین تهدید علیه ساختار امنیتی و نظامی اسرائیل از زمان فروپاشی ارتش این رژیم است. ارتش در منطقه

بر اساس این گزارش، شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از اسرائیل زیف، افسر ذخیره و فرمانده سابق اداره عملیات ارتش این رژیم گفت: سید حسن نصرالله مهمترین تهدید برای نهادهای نظامی و امنیتی اسرائیل از زمان فروپاشی ارتش های سازمان یافته است. .در منطقه اطراف ما. بنابراین نظارت بر رویکرد، منش و رفتار وی همواره در دستور کار افسران ارشد اسرائیلی، خود من و دیگران بوده است.

وی در ادامه افزود: بیش از همه باید نصرالله را همیشه جدی گرفت. در کل به قولش وفا می کند. شما هرگز نیت او را متوجه نخواهید شد، اما گفتار و اعمال این شخص اگر کاملاً منسجم نباشد، عموماً یکسان است.

در همین رابطه تحلیلگر مسائل فلسطین شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله گفت: حرف هایی که اخیرا از نصرالله شنیدیم حرف جدیدی نیست. این در واقع سخنرانی او در ماه های اخیر بوده است که در هفته های اخیر به اوج خود رسیده است. نصرالله در هفته های اخیر موضع بسیار تهاجمی علیه اسرائیل در پیش گرفته است.

وی افزود: سخنانی که از سید حسن نصرالله می شنویم به این معناست که اسرائیل تسلیم شده است، زیرا در هفته های اخیر گفته می شد اسرائیل از شهریور ماه تولید گاز را آغاز می کند اما اکنون این موضوع به مهرماه موکول شده است. پس از این اتفاقات، رسانه هایی مانند المیادین و المنار وابسته به حزب الله اعلام کردند که اسرائیل در مقابل حزب الله تسلیم شده و خروج گاز را به تعویق انداخته است.

این تحلیلگر صهیونیست در نهایت گفت: «دو طرف بالاخره به توافق خواهند رسید. ارزیابی من این است که لبنان و اسرائیل در مورد گاز به توافق برسند و نصرالله بعد بیاید و بگوید به خاطر تهدیدهای من مفاد این توافق خوب است.

گفتنی است دبیرکل حزب الله لبنان روز شنبه در سخنرانی اربعین خود تهدید کرد که در صورت عدم تحقق خواسته های لبنان، هیچکس اجازه استخراج نفت و گاز از میدان خود را نخواهد داشت و این یک خط قرمز است. سید حسن نصرالله پیش از این تاکید کرده بود که تهدیدات اسرائیل برای ترسیم مرزها بیهوده است و تصمیم و رویکرد حزب الله در این زمینه روشن است.

دیدگاهتان را بنویسید