تماشاگران تشنه سریال های خانوادگی ایرانی/ جذابیت دنیای شیرین دریا پس از 24 سال


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889807

فرشته خوش فکر گفت: سریال دنیای شیرین دریا پس از 24 سال دوباره روی آنتن می رود و همچنان جذابیت و مخاطب خود را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشته هوشفاکر منتقد سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سریال دنیای شیرین دریا پس از 24 سال دوباره پخش می شود و همچنان جذابیت و مخاطب خود را دارد.

و ادامه داد: در سال های اخیر سلیقه مخاطب ثابت کرده است که سریال های خانواده محور را دوست دارد، محتوایی که از طریق آن جوانان در خانواده بزرگ می شوند و به بلوغ فکری می رسند.

خوشفکر افزود: در سال های اخیر هر سریالی که با محوریت خانوادگی ساخته شود مورد استقبال قرار گرفته، موضوعی که دشمن به آن حمله می کند.

وی بیان کرد: امروزه جوانان به جای رشد و بلوغ فکری در خانواده، تمام هوش و استعداد خود را وارد فضای مجازی و مجازی می کنند و درگیر آسیب ها و محتوای این دنیای پر زرق و برق اما پوچ می شوند.

وی گفت: سریال دنیای شیرین دریا از جمله سریال هایی است که خیلی ها با آن خاطره دارند و ریتم ساده و در عین حال واقعی آن باعث جذابیت و محبوبیت آن شده است.

این هنرمند با بیان اینکه سریال با محتوای خوب هیچ وقت قدیمی و تکراری نمی شود، گفت: نویسنده این سریال به خوبی توانسته داستان های ساده را بسازد و زبان کودکانه بر جذابیت آن افزوده است.

هوش افر با اشاره به اینکه همسایه خوب در گذشته نعمت بزرگی بود، ادامه داد: کارگردان نقش همسایه ای را که به مرور زمان در حاشیه قرار می گیرد به خوبی توصیف کرده است و امروز همسایه همسایه را نمی شناسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده سنتی و اصیل ایرانی در هر فیلمی که موضوع آن بوده است با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه می شود و سریال دنیای شیرین دریا با اینکه به نوجوانان می پردازد، به موضوع و اهمیت آن اشاره می کند. خانواده.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید