تمام توان خود را برای کسب عنوان قهرمانی قایقرانی طلای آسیا به کار خواهیم بست


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910414

ملی پوش به ما گفت: در 4 نفر سخت نبرد سختی در پیش داریم که رقبای اصلی ما هستند و تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا به کار می گیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره آمادگی تیم ملی برای حضور در این مسابقات توضیح داد: نزدیک به دو سال است که با تمرینات آماده می شویم. در این مدت به تناسب مسابقات پیش رو، گاهی اوقات بیشتر استراحت می کردیم و حجم تمرینات کمتر می شد، اما با برنامه ریزی ادامه دادیم و تمریناتمان هرگز به طور کامل متوقف نشد.

وی ادامه داد: سال گذشته به دلیل شرایط کرونا و قوانین کشور میزبان مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادیم و پس از آن به تمرینات بی وقفه ادامه دادیم و حدود هفت ماه است که خود را برای این مسابقات آماده کرده ایم.

امید پارسا در خصوص جام ملت های آسیا نیز افزود: جام ملت های آسیا برای ما تجربه خوبی بود تا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در مسابقات دیگری شرکت کنیم و از نظر روحی و جسمی بهتر برای جو مسابقات آماده شویم زیرا نسبت به دوره قبل بهتر بودیم. مسابقه ای که در آن حضور داشت، مدت ها گذشته بود و این فرصتی بود تا بخشی از این ضعف را جبران کرده و وارد فضای مسابقه شویم.

بانوی ملی پوش کشورمان درباره مسابقات پیش رو و ورزشکاران تیم ملی ایران در این مسابقات توضیح داد: در دو رشته سبک چهار و چهار سنگین شرکت خواهم کرد. چین، کره و ویتنام که هر ساله رقبای اصلی و مدعیان ما برای سکو هستند، در چهار تیم سخت حضور دارند. همه کشورهای رقیب در تیم چهار نفره سبک وزن حضور دارند.

وی همچنین گفت: این تیم ها قطعا امسال با آمادگی بالایی در این مسابقات شرکت خواهند کرد و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر خواهیم داشت. تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید