تمام خاک اسرائیل و تمامی پایگاه های آمریکا در منطقه در تیررس موشک های قدرتمند ایران است!

تمام خاک اسرائیل و تمامی پایگاه های آمریکا در منطقه در تیررس موشک های قدرتمند ایران است!

روز جدید : در این گزارش آمده است که موشک خیبر شکن که تماما ساخت ایران و با سوخت جامد کار می کند، ۱۴۵۰ کیلومتر برد دارد و دقتی بی نظیر دارد. روز چهارشنبه، ایران از موشک جدیدی رونمایی کرد که طبق گزارش‌ها، هم به پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا و هم به اهدافی در اسرائیل، دشمن اصلی ایران، رسید.

آسوشیتدپرس با اشاره به پرتاب موشک جدید خیبر پختونخوا گزارش داد: تلویزیون ایران در گزارشی اعلام کرد که این موشک با سوخت جامد کار می کند و بردی معادل 1450 کیلومتر دارد که معادل 900 مایل است.

این موشک «خیبر شکن» نام دارد که یادآور قلعه یهودیان است که در اوایل اسلام به دست مسلمانان افتاد. در این گزارش آمده است که این موشک دقت فوق العاده بالایی دارد، از صفر تا صد طبیعی است و می تواند از سامانه های سپر ضد موشکی عبور کند. نزدیکترین فاصله اسرائیل تا ایران حدود 1000 کیلومتر یا 620 مایل است.

ایران موشک هایی دارد که می توانند تا 2000 کیلومتر (1250 مایل) را طی کنند. در ژانویه، ایران موتوری را برای نصب در موشک سوخت جامد مورد استفاده برای پرتاب ماهواره آزمایش کرد. موشک‌های ماهواره‌ای معمولاً از سوخت مایع استفاده می‌کنند، اما موشک‌های راکت جامد را می‌توان برای پرتابگرهای قابل حملی تنظیم کرد که می‌توانند به همه جا بروند، از جمله جاده‌های اصلی یا راه‌آهن. موشک هایی که سوخت جامد خالص مصرف می کنند معمولاً با موشک های بالستیک مرتبط هستند.

دیدگاهتان را بنویسید