تمام پول هایی که با سود کلان به استقلال داده شده را برگردانید

تمام پول هایی که با سود کلان به استقلال داده شده را برگردانید

در سال‌های اخیر عده‌ای از جمله حامیان مالی، اعضای هیئت مدیره، حامیان مالی در قالب کمک‌ها و کمک‌های مالی خود را به باشگاه استقلال تزریق کرده‌اند که برخی از آنها به دنبال پول خود هستند.

اما پس از فروش 10 درصد از سهام باشگاه و واریز بالغ بر 300 میلیارد تن به حساب استقلال، به اصطلاح بوی پول به مشام این افراد راه یافت. در شرایطی که این افراد مبلغی را به عنوان هدیه و کمک به استقلال پرداخته و حتی برای خود نام و نشانی دست و پا کرده اند و به مزایای جانبی نیز دست یافته اند، اکنون با پیگیری و مراجعه به دفتر باشگاه استقلال به مدیران فعلی فشار آورده اند. پول آنها با پرداخت سود به آنها بازگردانده شود.

دو شخصیت اصلی این داستان علی نامداری و اسماعیل خلیل زاده اعضای سابق هیات مدیره استقلال هستند. افرادی که در مدت حضور خود در باشگاه استقلال با پیشنهاداتی که به بازیکنان داشتند با افزایش چشمگیر قیمت برخی از آنها مواجه شدند. این موضوع را سید حجت کریمی، عضو فعلی هیات مدیره استقلال نیز تایید می کند.

طبق اسناد موجود در باشگاه استقلال، نامداری 7 تا 8 میلیارد تن به این باشگاه کمک کرده است اما حالا می گوید حدود 50 تا 60 میلیارد تن از استقلال می خواهد.

ظاهرا او پس از مطرح شدن نامش در کنار استقلال و عکس هایی برای به یادگار ماندن در کنار بازیکنان به دنبال کسب سود از پول خود است. در کنار او اسماعیل خلیل زاده رئیس سابق هیات مدیره استقلال یکی از اصلی ترین افراد مدعی طلب میلیاردی از آبی هاست. او از استقلال طلب 560 هزار دلاری می کند اما مدارک کافی در این زمینه در باشگاه استقلال وجود ندارد.

حجت کریمی در این خصوص گفت: مستندات کافی درباره مطالبات خلیل زاده وجود ندارد. البته من برخی از ادعاهای خلیل زاده را تکذیب نمی کنم، اما متاسفانه او 7-8 شرکت مانند نامداری دارد که از طریق این شرکت ها درخواست پول کرده اند. آریا برتر که می گوید 13 میلیارد تومان از استقلال می خواهد، شرکت های خلیل را شکست داد.

ماجرای عجیب افرادی که به باشگاه استقلال پول دادند / ادعای نامداری و خلیل زاده و بازگشت همه پول ها با سود کلان

وی افزود: با تدابیر آجورلو و هیات مدیره استقلال پولی که این افراد سند خود را در باشگاه ثبت کرده اند و اکنون می خواهند آن را پس بگیرند پرداخت می شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: متاسفانه در مدیریت قبلی باشگاه استقلال تخلفات مالی زیادی صورت گرفت. موضوع دیگری که بسیار مهم است این است که اگر مثلا ایرانسل اسپانسر باشگاه استقلال می شد، به جای اینکه شماره حساب باشگاه را برای انتقال مستقیم به حساب باشگاه بدهند، بی دلیل شرکتی مثل شرکت آریا برتر را معرفی می کردند. . حساب این شرکت ها که زیر مجموعه آنهاست. او سپس وارد حساب باشگاه شد و در این فرآیند ۱۵ درصد از پول را شرکت برداشت.

کریمی افزود: متأسفانه اینها تخلفاتی است که در دولت های گذشته صورت گرفته و مشخص نیست چرا مستقیماً پول را به حساب باشگاه واریز نکرده اند. با این حال اجازه نمی دهیم پول بیت المال اینطور هدر رود. یکی از کاستی هایی که این آقایان به استقلال وارد کردند افزایش عجیب قرارداد بازیکنان بود به طوری که حتی یک بازیکن بدون حضور در آن تیم قرارداد بالایی از این تیم دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید