نیمی از بازماندگان تحصیلات ابتدایی را به مدرسه برگردانید


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918310

باگانی گفت: بیش از نیمی از دانش آموزان بازمانده و بازمانده به مدارس بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اشرف باغانی معاون مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با بیان اینکه بیش از 200 دانش آموز دبستان سبزوار ترک تحصیل کرده اند، افزود: در سال تحصیلی جاری به کلاس های درس بازگردانده شده اند. نیمی از جمعیت بازمانده از مدرسه شامل این بخش می شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و جذب در محل دانش آموزان بازمانده از تحصیل در قالب طرح شهید محمود و برای تحقق شعار عدالت آموزشی در حال اجراست، افزود: یکی از مهمترین اهداف این طرح است. برای بازگرداندن دانش آموزان به چرخه یادگیری و تثبیت آن حضور.

باگانی ادامه داد: برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده آموزش و پرورش سبزوار به مدارس تمامی نهادها بسیج شده و در این راستا 513 دانش آموز مقطع ابتدایی شناسایی شده اند.

وی با اشاره به اینکه بازگشت این دانش آموزان حاصل کار جمعی بین نهادهای مرتبط است، تصریح کرد: این دستاورد حاصل تلاش روسا، معاونین، مدیران آموزشی، معلمان، کارشناسان ابتدایی، فرمانداری، مرکز بهداشت و پایگاه ها، امدادرسانی است. کمیته، مراقبت های اجتماعی، ثبت احوال و… بود

بقاین ادامه داد: شیوع کرونا، محرومیت از ابزارهای نوین آموزشی و مشکلات اقتصادی و معیشتی تعدادی از دانش آموزان را از حاشیه شهر دور کرده و روستاهای سبزوار را از تحصیل محروم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید