نامه کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال در مورد مبلغ دریافتی خورشیدی / جوایز را فوراً برگردانید!


ساعت: 17:19
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835143

کمیسیون حسابرسی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون از رئیس سابق تیم ملی خواست تا مبالغ جوایز غیرقانونی فدراسیون فوتبال را برگرداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی هورشیدی، عزیزی هادم، سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران در دوران ریاست جمهوری شهاب الدین، به بهانه صعود تیم ملی به مرحله بعد، علاوه بر حقوق ماهیانه 35 میلیون تومانی، 915 میلیون تومان پاداش دریافت کرد. فدراسیون

هورشیدی در چند روز اخیر با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون و ارائه مدارک خود در خصوص نحوه و نحوه دریافت جایزه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مبلغی فراتر از مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است. و این جایزه را دریافت کرد. قانونی است.

حالا پس از گذشت چند روز از حضور هورشیدی در کمیته اخلاق و دفاع، کریم بهرامی، رئیس کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال در نامه ای به میرشاد ماجدی، رئیس فدراسیون از وی خواست تا اقدامات لازم برای کناره گیری بیشتر را انجام دهد. از جایزه بر اساس نامه کمیسیون حسابرسی فدراسیون فوتبال، پرداخت 915 میلیون تومانی به هورشیدی مغایر با مصوبات هیات رئیسه و اختیارات قانونی رئیس وقت این فدراسیون فوتبال است.

در نامه ارسالی به مجیدی، سقف حق الزحمه کارکنان اداری، پشتیبانی و نظارت تنها 65 میلیون تن بوده و پس از کسر این مبلغ، هورشیدی باید بلافاصله 850 میلیون تن را به خزانه فدراسیون بازگرداند.

در متن این نامه کمیته حسابرسی به رئیس فدراسیون فوتبال گفته است: به گفته استاد معرفی شده مالی، دستور رئیس وقت فدراسیون که البته خارج از اختیارات اوست به مشارالیه «پیوست» شده است. علاوه بر حقوق ماهیانه 35 میلیون تن. ، مبلغ 9/150 000 000 ریال پرداخت شد و از سوی دیگر سقف پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی به کادر اداری ، نگهداری و نظارت حداکثر 650 000 تصویب شد. 000 ریال تصویب شد و از سوی دیگر سقف بیش از حد تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید