درخواست مهم افکار عمومی از هیئت مدیره فدراسیون فوتبال مبلغ دریافتی خود را مشخص کنید!


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823326

افکار عمومی پس از برافراشتن پرچم مبارزه با فساد توسط اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال، مطالبه مهمی از این افراد دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فدراسیون فوتبال پس از صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر و قاطعیت رقبای سرسخت یوزپلنگ های سفید، دچار جو طوفانی شد که فوتبال ملی را از اهداف اصلی خود به مسیری اشتباه می برد.

در چند روز اخیر چندین کانال مرتبط با فدراسیون فوتبال اخباری مبنی بر تخلفات مالی شهاب الدین عزیزی، هادم، رئیس برکنار شده فدراسیون منتشر کرده اند که افکار عمومی را به اتهامات وی کشانده است. تخلفاتی که هیچ سندی برای آنها موجود نیست.

پس از اینکه گفته شد رئیس برکنار شده فدراسیون مبلغی بالغ بر 120 میلیون تومان را از حساب فوتبالی خود به حساب شخصی خود واریز کرده و آن را پس نداده است، مشخص شد که حساب عزیزی هادم مسدود شده و بلافاصله پس از حذف، کل مبلغ حذف شده است. برگشت.حساب FF.و اسنادش منتشر شد.

کار به جایی رسید که یکی از خبرگزاری ها با انتشار سندی بیش از 34 میلیون تومان از رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال طلب کرد تا نشان دهد عزیزی هادم نه تنها به فوتبال ملی بدهکار است، بلکه باید آن را نیز طلب کند. موضوعی که با نقض سکوت دو ماهه رئیس جمهور در آستانه برکناری همراه شد.

هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که از اواخر بهمن ماه سال گذشته پرچم عزیزی هادم را به اهتزاز درآورده و مدعی مبارزه با فساد در فوتبال و آزادی موقت او به دلیل عدم شفافیت مالی در فدراسیون فوتبال است. ، اکنون در لبه است که به عنوان یک آزمون تاریخی عمل می کند.

در این شرایط سخت و حساس، افکار عمومی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال می خواهند که برای شفافیت مالی بیشتر در فوتبال ملی و در شرایطی که به زودی مبلغ چند صد میلیارد تومانی به حساب فدراسیون واریز می شود، تلاش کنند. اقدام عملی

آن دسته از اعضایی که مدعی مبارزه با فساد هستند، برای تنویر افکار عمومی و مقابله با ادعاهای فدراسیون فوتبال، باید تمامی درآمدهای خود را از فدراسیون فوتبال از جمله پاداش ارتقاء، پاداش بحرینی، حق جلسه، کمک هزینه ماهانه و غیره لیست کنند. رئیس معزول فدراسیون فوتبال اعلامیه و انتشار رسمی.

در این شرایط این روزها اخباری مبنی بر دریافت حق الزحمه مجامع و پاداش های چند ده میلیونی از اعضای هیات مدیره منتشر می شود و نیاز به شفاف سازی بیشتر است. ناگفته نماند که طبق قوانین داخلی فدراسیون فوتبال، کلیه دریافت ها و پرداخت ها نیازمند تایید هیات مدیره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید