جزئیات بیشتر تفاوت حقوق بازنشستگان با مبلغ دریافتی

جزئیات بیشتر تفاوت حقوق بازنشستگان با مبلغ دریافتی

متقاضیان دریافت گواهی حقوق و دستمزد از سامانه خدمات غیرحضوری با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی https://es.tamin.ir و ورود به منوی درخواست گواهینامه و زیر منوی صدور گواهی حقوق به مستمری بگیران می توانند صادر کنند. گواهی حقوق و دستمزد وی بر اساس آخرین فیش و ارسال پاسخ مربوطه به سازمان های مختلف.

در صورت وجود مغایرت بین گواهینامه حقوقی و وضعیت موجود می بایست با شعبه تامین اجتماعی و یا شماره تماس 1420 (سامانه مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی) تماس حاصل فرمایید. همچنین مستمری بگیران با استفاده از این سرویس می توانند وضعیت مستمری خود را به کلیه سازمان ها اعم از شعب بانک ها و دادگاه ها گزارش دهند و در صورتی که سازمان مورد نظر در لیست پیش فرض نبود نام آن را از قسمت «سایر» اضافه کنند.

همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان و دسترسی به برگه تصمیم بازنشستگان و زیرمنوی نمایش تصمیم بازنشستگان، سفارش افزایش سالانه خود را در سال های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

در صورت وجود 2 شماره بازنشستگی، مستمری بگیران (بیمه شدگان) باید تصمیمات جداگانه ای برای هر یک از شماره ها دریافت کنند. در واقع با انتخاب هر شماره مستمری، حکم جداگانه ای صادر می شود و می توان حکم را مشاهده کرد.

چندی پیش اعلام شد که بازنشستگان غیرحداقلی حقوق اردیبهشت ماه به همراه دستمزد آذر دریافت خواهند کرد.

در واقع پرداخت حقوق هر ماه از بیستم ماه به ترتیب حروف الفبا آغاز می شود و مستمری بازنشستگان با مابه التفاوت 10 درصد و 38 درصد فروردین ماه به حساب آنها واریز می شود.

بر اساس اعلام مسئولان CSR، تمامی معوقات بازنشستگان تا اسفند ماه تسویه خواهد شد. پس از آذر ماه به مستمری بگیران سایر مقاطع سه ماه مابه التفاوت بدهکار خواهد بود که در سه ماه زمستان پرداخت می شود. به این ترتیب حساب بازنشستگان در ماه های دی، خرداد، بهمن – تیر و اسفند – مرداد معوقه دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید