تمجید از محمد نصرتی از ستاره پرسپولیس

تمجید از محمد نصرتی از ستاره پرسپولیس

محمد نصرتی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران به تشریح مشکلات مختلف فوتبال کشور پرداخت که در ادامه می خوانید:

* فکر نمی کردم پرسپولیس برای بردن نساجی اینقدر سخت باشد. مسابقه بسیار شلوغ و پر موقعیت بود و خدا را شکر سه امتیاز او به پرسپولیس رسید.

* جا دارد از مهدی عبدی بابت بازی خوبش تشکر کنم که مخصوصاً در گل دوم پرکاری را نشان داد. در این شرایط امکان شوتزنی برای هیچ بازیکن ایرانی وجود ندارد و عبدی با این گل به نوعی پرسپولیس را نجات داد و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

محمد نصرتی گفت:

* این واقعاً مضحک و یک نقص بزرگ در مدیریت است. چرا تیمی مثل پرسپولیس باید پنجره هایش را ببندد و نتواند بازیکن جذب کند؟ کجای دنیا می بینید که تیم های بزرگ به چنین مشکلات مسخره ای دچار شوند؟ این شرایط واقعا غیرقابل تحمل است و باید در نظر گرفته شود. استقلالی بودن مهاجم خارجی و اینکه چقدر وضعیتش بهتر است را ببینید. پرسپولیس هم به چنین بازیکنانی نیاز دارد.

محمد نصرتی گفت:

این در شرایطی است که دو باشگاه توسط یک نفر اداره می شود و دولتی هستند. گفته می شد سلطانی فر پرسپولیسی است و حالا می گویند سجادی استقلالی است اما اصلا چنین سوالی مطرح نیست. اما وقتی دو تیم توسط یک نفر هدایت می شوند، این حرف و حدیث ها به طور طبیعی شکل می گیرد.

محمد نصرتی گفت:

* در مورد اختلافات داخلی تیم ملی بین اسکوچیچ و طارمی باید بگویم که این مسائل به ضرر تیم ملی تمام می شود و دود آن از چشم ملی پوشان خارج می شود. هم مصاحبه اسکوچیچ در کرواسی و هم پاسخ مهدی طارمی به آن مصاحبه اشتباه بود. به نظر من فدراسیون فوتبال در این مورد کار بدی انجام داد و باید وارد عمل می شد و با آن برخورد می کرد.

* لطفا رسانه ها را وارد نکنید. طرح چنین مسائلی به فوتبال و چهره فوتبال ضربه می زند و زحمات بچه های تیم ملی هم زیر سوال می رود.

دیدگاهتان را بنویسید