تمجید سرمربی پرتغال از پرسپولیس

تمجید سرمربی پرتغال از پرسپولیس

کارلوس کاروالال سرمربی پرتغالی براگا در گفت و گو با تلویزیون پرتغالی اسپورت از عملکرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرد.

کاروالال اولین مربی طارمی در فوتبال پرتغال بود. زمانی که طارمی به تیم ریو آوه پیوست، در اولین سال حضورش در کاروالال عملکرد فوق العاده ای داشت. طارمی با این مربی به فوتبال پرتغال معرفی شد و در اولین فصل لیگ این کشور 18 گل به ثمر رساند و عنوان آقای گلی را از آن خود کرد.

کاروالال به طارمی گفت: نمی گویم طارمی خیلی تغییر کرده است. او در 28 سالگی وارد پرتغال شد. نمی خواهم کار سرخیو کونسیچ (اوه (سرمربی پورتو) را دست کم بگیرم، اما یادم می آید که طارمی در اولین سال حضورش در پرتغال برای گلزن شدن به گل نیاز داشت.

وی افزود: طارمی قبلا به باشگاه های زیادی در پرتغال پیشنهاد شده بود اما او به ریو آوه آمد. او در قطر (تیم الغرافه) خوب کار می کند و می دانستیم که او بازیکنی برای پروازهای سریعتر و بالاتر است.

طارمی سرمربی سابق ریو آوه گفت: ما از تمایل طارمی برای بازی در اروپا استفاده کردیم. در تیم ریو آوه در مطبوعات بسیار قوی بود.

کاروالال با اشاره به اینکه طارمی 8 یا 9 پنالتی در ریو آوه زد که تقریباً همه آنها درست بود، گفت: طارمی بسیار سریع و باهوش است. او ابتدا کمی سرعت خود را کاهش می دهد، سپس سرعت می گیرد و درگیری ها و مجازات های اجتناب ناپذیر را دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید