تمدید ساعت کار مراکز خدمات ترافیکی شهر تهران تا ساعت 18:00 و پنجشنبه ها تا ساعت 15:00

تمدید ساعت کار مراکز خدمات ترافیکی شهر تهران تا ساعت 18:00 و پنجشنبه ها تا ساعت 15:00

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به افزایش ساعت کاری مراکز خدمات ترافیکی در سطح شهر تهران گفت: این مراکز روزهای پنجشنبه تا ساعت 15 به ارائه خدمات می پردازند.

سرهنگ فیروز کشیر; معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح افزایش ساعت کاری مراکز خدمات ترافیکی صبح امروز در پخش زنده «شهر امن» پرداخت و اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص روزهای پایانی سال نوید ویژه ای به شهروندان دارد. امسال.

وی افزود: با توجه به اینکه شهروندان در ایام پایانی سال مشغول کارهای اداری و شخصی خود هستند، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران نیز ساعات خدمت رسانی در مرکز خدمات راهنمایی و رانندگی خود را افزایش داده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: به همین منظور در مراکز خدمات ترافیکی شهر تهران، در ادارات اجرایی و ستاد آزادسازی، همکاران زحمتکش به صورت مستمر به مشتریان محترم از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 18:00

سرهنگ کشیر افزود: همکاران من نیز پنجشنبه ها تا ساعت 15 مشغول خدمات رسانی به این مراکز هستند.

وی بیان کرد: شهروندان باید برای مراجعه به این مراکز وقت داشته باشند و توجه داشته باشند که برای مراجعه به این مراکز نیازی به ازدحام جمعیت نیست و جلسات به صورت الکترونیکی و منظم انجام می شود و درخواست های شهروندان با نظم خاصی انجام می شود.