ساعت کار مراکز معاینه فنی شهر تهران در ایام تعطیل تعیین شد


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901092

روابط عمومی مرکز معاینه فنی خودرو تهران ساعات کاری مراکز معاینه فنی خودروهای تهران را در ایام تعطیل اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی اداره کل خودروهای استان تهران اعلام کرد: ایشان با تسلیت شهادت امام حسن اصغری(ع)، آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت انجام MOT خودروهای مدارس، خدمات رسانی و همچنین تسهیل گری را به اطلاع شهروندان عزیز رساند. دسترسی شهروندان به دفاتر معاینه فنی شهر تهران در روز چهارشنبه 13 مهر، مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان، الغدیر، سراج، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحدهای سیار همگا و کلاهدوز از ساعت 7 صبح: 30 الی 14 فعال هستند.

ضمناً کلیه مراکز معاینه فنی تهران در روز پنجشنبه و برخی از مراکز روز جمعه طبق روال قبلی خدمات رسانی می کنند و شهروندان می توانند برای اطلاع از ساعت کاری به سایت مرکز معاینه فنی خودرو تهران به نشانی inspektionia.tehran.ir مراجعه کنند. و آدرس مراکز..

ضمناً تاکید می شود در حال حاضر تمامی مراکز معاینه فنی تهران فاقد صف انتظار هستند و از شهروندان دعوت می شود با توجه به افزایش تردد و معضل آلودگی هوا در نیمه دوم سال جاری نسبت به کنترل و نظارت بر وضعیت ایمنی و آلایندگی خودروها اقدام کنند. سال فقط خود و رفع ایرادات آن در صورت مشاهده در مراکز معاینه فنی جهت مشارکت در حفظ جان و سلامت شهروندان.

دیدگاهتان را بنویسید