تنظیم ناموفق موتور بیشترین خسارت به خودروها در مراکز معاینه فنی / افزایش ساعت کاری مراکز تا ساعت 20.


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812010

رئیس اداره نظارت بر معاینه فنی شهرداری کرج با بیان این موضوع؛

امیر حاج حاج اسفندیاری با بیان اینکه در صورت رد شدن خودرو باید اقدامات فنی برای تعمیر آن انجام شود، گفت: این امر باعث کاهش تصادفات و نظارت بر آلودگی هوا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حاج حاج اسفندیاری رئیس اداره نظارت بر معاینه فنی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: وسایل نقلیه.

اسفندیاری با اشاره به اینکه هزینه معاینه فنی خودروهای بنزینی 47 هزار تن و خودروهای دوگانه سوز 47 هزار تن است، افزود: البته 27 هزار و 500 تن به دلیل معاینه چشمی باک دو خودرو توسط رانندگان دریافت می شود. گاز

وی با بیان اینکه برای هر مرحله بازگرداندن خودرو به مرکز باید 10 هزار تومان برای معاینه مجدد پرداخت شود، گفت: سال ها پیش برگه معاینه فنی وجود داشت اما اخیرا حذف شده و فقط پرینت سیستمی رانندگان تحویل داده می شود.

اسفندیاری با اشاره به اینکه در صورت آسیب دیدن خودرو با توجه به کاهش تصادفات و پایش آلودگی هوا باید اقدامات فنی برای تعمیر آن انجام شود، تصریح کرد: مردودترین عنصر خودرو تنظیم موتور و آلودگی است.

رئیس اداره نظارت بر معاینه فنی شهرداری کرج در خاتمه خاطرنشان کرد: 19 مرکز معاینه فنی در استان البرز داریم که 4 مرکز آن در کرج است و از 15 اسفندماه به دلیل مسافرت های انسانی ساعت کاری این مراکز خواهد بود. ساعت 20 افزایش می یابد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید