تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

روز جدید داوطلبان می توانند راهنمای آزمون استخدامی بخش خصوصی را به نشانی www.inre.ir مشاهده و از جزئیات آزمون مطلع شوند.

دبیرخانه ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی از افزایش فرصت های شغلی به 26 هزار فرصت شغلی در این آزمون خبر داد و اعلام کرد با توجه به تقاضای کارجویان، زمان ثبت نام آزمون تا ساعت 24:00 تمدید شد. جمعه 7 مرداد 1401. .

در اطلاعیه دبیرخانه ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی آمده است: همزمان با استقبال گسترده کارجویان و افرادی که خواهان فرصت های شغلی بهتر با ثبت نام در این دوره از آزمون هستند، بیش از 5100 شرکت دانش بنیان، صنعتی و تجاری در بخش خصوصی شروع به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود کرده اند که بیش از 26000 شغل در سراسر کشور از این آزمون عبور خواهند کرد.

بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان می توانند در ششمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی که در 9 رشته شغلی و بیش از 232 عنوان بر اساس تجربه، شایستگی، علایق یا رشته تحصیلی خود در یک یا دو ردیف شغلی برگزار می شود، شرکت کنند. کار کردن در یکی از 5100 سازمان و شرکت بخش خصوصی، این دسته های شغلی عبارتند از: مالی، اداری و حقوقی، مهندسی، هنر، رسانه و آموزش، مدیریت، لیسانس و ارائه خدمات، بهداشت، “بازاریابی و فروش”، “فنی و اجرایی” و ” فناوری اطلاعات’.

بر اساس این اطلاعیه، کلیه داوطلبان جهت اطلاع از جزئیات آزمون، زمان و مراحل آن، انواع مشاغل موجود، استان های محل برگزاری آزمون و غیره می توانند راهنمای آزمون را از سایت رسمی آزمون به نشانی www. inre.ir و با دقت مطالعه کنید و سپس رده های شغلی مورد نظر را انتخاب و ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید