ثبت نام ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شد

ثبت نام ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شد

آروزن : ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1401 مختص به کارگیری کارگران و کارمندان در رشته های شغلی شرکت ها و موسسات بخش خصوصی می باشد. کارجویان واجد شرایط می توانند با ثبت اطلاعات و مدارک مورد نیاز در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1401 شرکت کنند. ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شد.

اطلاعیه شماره 1: ثبت نام ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی آغاز شد

بدینوسیله به اطلاع می رساند ثبت نام ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی از امروز شنبه 27 تیر 1401 به مدت 14 روز به طور رسمی آغاز شده است.

در ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی، بیش از 4900 سازمان و شرکت صنعتی، بازرگانی و دانش بنیان بخش خصوصی، نیروی انسانی مورد نیاز برای 25000 شغل در سراسر کشور را از طریق آزمون شناسایی و جذب خواهند کرد.

داوطلبان می توانند بر اساس تجربه، شایستگی، علایق یا رشته تحصیلی خود در یک یا دو رشته شغلی، از فرصت کار در یکی از 4900 سازمان و شرکت های معتبر کشور، در این دوره آزمون که در 9 رشته شغلی و 232 شغل برگزار می شود، شرکت کنند. بخش دسته های شغلی عبارتند از:

رده بازاریابی و فروش شامل مشاغل بازاریاب تلفنی، بازاریابی شخصی (بازدید کننده)، تحلیلگر بازاریابی و 15 شغل دیگر است.
رده سلامت شامل سمت های بهیار، پیراپزشک و اپراتور کمک های اولیه، تکنسین آزمایشگاه، دامپزشک و 6 سمت دیگر است.
رده فناوری اطلاعات شامل مشاغل (C#). DevOps Expert و 34 شغل دیگر
رده فنی- اجرایی شامل سمت های لوله کش و نظافتچی، آمار و نقشه بردار، برقکار و 13 سمت دیگر می باشد.
رده تخصص و ارائه خدمات شامل سمت های پژوهشگر، معاون حقوقی، راهنمای تور (راهنمای تور) و 14 سمت دیگر است.
دسته مالی، اداری و حقوقی شامل اپراتور خدمات مشتری، اپراتور انبار، اپراتور تلفن و 21 شغل دیگر است.
دسته مدیریت شامل پست های عضو هیئت مدیره، مدیر HSE، مدیر SEO و 28 شغل دیگر است
رشته مهندسی شامل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس نرم افزار کامپیوتر و 51 شغل دیگر می باشد
رده هنر، رسانه و آموزش شامل طراح گرافیک، مشاور آموزشی، مترجم/معلم زبان انگلیسی و 23 شغل دیگر است.
کلیه داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات آزمون آنلاین، زمان و مراحل آن، انواع مشاغل موجود، دفترچه راهنمای آزمون را دریافت کرده و با دقت مطالعه کنند و سپس رشته های شغلی مورد نظر خود را انتخاب و ثبت کنند.

ثبت نام به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت www.inre.ir و یا مراجعه به پیشخوان ادارات سراسر کشور انجام می شود. هر فرد باید مراحل تکمیل اطلاعات اولیه و انتخاب رشته شغلی، تایید اطلاعات، اخذ کد رهگیری و دریافت کارت را انجام دهد. ثبت نام داوطلبان با دریافت کد رهگیری 7 رقمی نهایی می شود.

این آزمون همانند دوره های قبل در دو مرحله انجام می شود، مرحله اول به صورت آنلاین و شامل آزمون های شخصیتی، دانش و مهارت های عمومی و تخصصی برای هر پست با پاسخگویی به سوالات چند گزینه ای آنلاین و مرحله دوم در فرم مصاحبه با شرکت ها خواهد بود.

اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید به صفحه سوالات متداول مراجعه کنید و پاسخ سوالات احتمالی خود را بیابید.

داوطلبان محترم می توانند جهت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی با مراجعه به سایت رسمی “آزمون استخدامی بخش خصوصی” به نشانی www.inre.ir و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان ادارات کل کشور تا تاریخ 10 تیرماه اقدام کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید