ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی با 21000 فرصت شغلی آغاز شده است

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی با 21000 فرصت شغلی آغاز شده است

دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت نام این دوره از آزمون ویژه موسسات و شرکت های صنعتی، بازرگانی و دانش بنیان کشور از امروز شنبه 19 تیرماه برای شرکت در این آزمون خبر داد. دو هفته.

دبیرخانه هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی حسین الدین تقفی دبیر هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی برای استفاده از 21 هزار موقعیت شغلی در بیش از 5700 شرکت بازرگانی و دانش بنیان صنعتی و دانش بنیان آغاز شد. . این آزمون پاسخی مناسب به یکی از مهم ترین دغدغه های شرکت ها یعنی تامین نیروی انسانی شایسته می باشد و همچنین راهکاری برای حل مشکل اشتغال در سطح جامعه و تخصیص کار مناسب به متقاضیان کار تلقی می شود.

وی افزود: در این دوره از آزمون بیش از 21 هزار شغل وجود دارد که گستردگی و تنوع مشاغل موجود، حق انتخاب بیشتری را برای جویندگان کار فراهم می کند. داوطلبان برای مشاهده جزئیات بیشتر می توانند راهنمای آزمون استخدامی هفتم بخش خصوصی را از سایت آزمون دریافت کنند.

تقفی با اشاره به اینکه مهارت سنجی و مهارت گرایی یکی از مهم ترین اهداف این آزمون است، ادامه داد: یکی از مهم ترین دغدغه ها در این چند سال، لزوم دسترسی افراد به آموزش برای افزایش سطح نرم و تخصصی است. مهارت های هر فرد در سراسر ایران و به همین دلیل در این دوره از آزمون امکان دسترسی رایگان به بیش از 450 ساعت آموزش مرتبط با مهارت های لازم برای هر رده شغلی فراهم شده است.

بر اساس اطلاعیه رسمی دبیرخانه هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی، هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی در هشت رشته و 245 پست برگزار می شود و داوطلبان می توانند بر اساس تجربه، شایستگی، علایق یا تحصیلی از بین یک یا دو رشته شغل انتخاب کنند. رشته. استخدام در یکی از این سازمان ها و شرکت های معتبر بخش خصوصی سودمند خواهد بود.

رده بازاریابی و فروش شامل سمت های صندوقدار و مدیر فروشگاه، فروشنده، کارشناس فروش و 18 شغل دیگر است.

رده فناوری اطلاعات شامل سمت های اپراتور کامپیوتر، کارشناس فناوری اطلاعات، پشتیبانی سیستم های کامپیوتری و 36 شغل دیگر می باشد

رده اجرایی فنی شامل پست های حفاظت و حراست فیزیکی، تکنسین فنی و مونتاژ، رانندگان خودرو و کامیون و 15 سمت دیگر می باشد.

گروه کارشناسان و خدمات شامل سمت های حقوقی، کارشناس حقوقی، کارشناس کنترل کیفیت و 20 شغل دیگر می باشد.

رده مالی، اداری و حقوقی شامل پست های کارمند اداری، کارمند بانک، حسابدار و 25 شغل دیگر است.

رده مدیریتی شامل سمت های مدیر اداری، مدیر اجرایی، مدیر منابع انسانی و 28 سمت دیگر است

رشته مهندسی شامل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس معماری و 55 شغل دیگر است.

رده هنر، رسانه و آموزش شامل منشی/معلم، مشاور تحصیلی، مترجم/معلم زبان انگلیسی و 24 شغل دیگر است.

بر اساس گزارش شبکه نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در دور قبلی آزمون استخدامی بخش خصوصی، حدود 18 هزار نفر از سوی سازمان ها و شرکت های معتبر دعوت به کار شدند و بیش از 88 درصد. از افرادی که حداقل سه شایستگی در آزمون قبلی داشتند موفق بودند.

داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی می توانند تا 3 تیرماه از طریق درگاه رسمی آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir و یا پیشخوان ادارات دولتی ثبت نام کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون انتصاب دستگاه های اجرایی
در ده روز دوم تیرماه نتایج اولیه دهمین دوره کنکور مشترک پیچیده دستگاه های اجرایی در کشور اعلام می شود.

دکتر مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی با حضور در دانشگاه صنعتی امیر کبیر از یکی از مراکز شش گانه دهمین آزمون فراگیر استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی کشور در شهر تهران بازدید و در جریان جزئیات نحوه برگزاری قرار گرفت. فرآیند در امتحان

بر اساس اعلام رئیس مرکز آزمون های دانشگاه جهاد دانشگاهی، در اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل برگزاری آزمون های عمومی، تخصصی و انحصاری برای انتصاب افراد در دستگاه های اجرایی ( موضوع بخشنامه شماره 101243 مورخ 18 اسفند 1401) و به موجب ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور دهمین آزمون فراگیر مشترک و آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور جهت انتصاب به وزارت راه و شهرسازی سازمان توسعه، امور مالی، بانک پست، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، در 46 شهر کشور برگزار شد. کشور با حضور بیش از 100 هزار شرکت کننده، سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی استاندارد، سازمان بهره وری کشور، پژوهشگاه علوم زمین و برخی از دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان.

نتایج اولیه آزمون پس از اصلاح الکترونیکی در ده روز دوم تیرماه اعلام می شود. با توجه به محتوای راهنمای ثبت نام و بسته به نوع دستگاه، 3 تا 5 برابر ظرفیت مورد نیاز برای مصاحبه و شرکت در مرکز سنجش به دستگاه اجرایی متقاضی ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید