ثبت نام آزمون استخدامی معلمان آغاز شد

ثبت نام آزمون استخدامی معلمان آغاز شد

علیصدر با اعلام این خبر گفت: ثبت نام از داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402 از روز شنبه 7 خرداد آغاز و تا چهارشنبه 10 خرداد ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی، به داوطلبان توصیه می شود به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه این آزمون روز پنجشنبه 21 مردادماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: لازم است داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای رشته های شغلی ثبت نام کنند. دبیران و دانشجویان هنر در سال 1402 برای مطالعه راهنمای ثبت نام شرکت در آزمون حاوی شرایط و ضوابط و اطلاعات مربوط به عملکرد مکان ها.

به گزارش تسنیم، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای پست معلم ابتدایی و معلم استثنایی در تاریخ 18 اردیبهشت ماه 1402 برگزار شد و در این آزمون 24 هزار و 694 معلم ابتدایی، 2 هزار و 332 معلم استثنایی و 992 معلم ویژه عشایری و مرزنشینی در این آزمون شرکت کردند. در مجموع 28 هزار و 18 معلم ابتدایی، استثنایی و استثنایی از مناطق مرزی و عشایری مشغول به کار شدند.

در حالی که قرار بود نتایج این آزمون تا 21 خردادماه اعلام شود، این موضوع هنوز محقق نشده است، اما عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج آزمون آموزشی قبل از توزیع منتشر می شود. از دفتر منشی.

وی درباره دلایل تاخیر در اعلام نتایج نیز بیان کرد: این آزمون در تاریخ مشخص شده انجام شد و نتایج آزمون نیاز به تبدیل به ترازنامه برای اعلام نمره تراز و رتبه بندی نیازمند ضریب ملی هستیم زیرا مناطق مختلف کشور بر اساس شرایط مختلف ضرایب مختلفی دارد که این ضرایب توسط وزارت کشور به ما منتقل می شود. هر سال ضرایب منطقه ای به سازمان سنجش منتقل می شود، اما امسال با تاخیر صورت گرفت، این ضرایب در پایان هفته گذشته به دست ما رسید، در حالی که هر سال این ضرایب در ابتدای سال به ما منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید