تمرکز نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر فضاسازی شهرها در مناسبت های ملی و مذهبی


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840605

به ستاد امام خمینی (ره) ارتقا یافت.

نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقیاس و دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود.

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کوگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: موضوع تبیین شخصیت امام خمینی (ره) یکی از موضوعات مهمی است که در «کار کنید، مردم گاهی در اوج هستند، گاهی در پاییز، گاهی فکرشان توحیدی است و گاهی فکرشان شرک است، فکر توحیدی در بهشت ​​است و فکر شرک در جهنم.

وی با اشاره به شکل گیری جهاد تبیان گفت: اگر شخصیت ها درست شناخته نشوند، راه ها درست معرفی نشود، مشکلات خطرناکی به وجود می آید. گاه تصور نادرستی با نامی زیبا به دل مردم وارد می شود و مردم را از جاده اصلی منحرف می کند.

آیت الله حسینی گفت: اگر بحث معرفی شخصیت ها در تاریخ مطرح نشود، خطر انحراف و تحریف وجود دارد. امام ره یک شخصیت، عارف، حقوق دان، مرد عادل و دانشمند است که شهرت جهانی دارد.

وی گفت: بحث توضیح شخصیت ها بسیار مهم است. دشمنان انقلاب اسلامی می گویند استبداد باید از بین برود، در حالی که خودشان پایه گذار استبداد هستند. 40000 کودک یمنی کشته شده اند اما هیچ رسانه ای به آن توجه نمی کند. مرد چشم آبی کشته شد، هزاران رسانه این می پردازد.

نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی در استان گفت: جوانان ما امام ندیده اند و در فضای مجازی زندگی می کنند. امام را باید این نسل بشناسد. اگر معلوم نباشد در آینده مشکلاتی پیش خواهد آمد. ابعاد شخصی امام باید ارائه شود.»
آیت الله حسینی افزود: اسلام به عظمتش تحریف شده است. امام هم تحریف شده است. دستاوردهای جمهوری اسلامی نیز باید تبیین شود. امامی را امروز با انقلاب تصور کنید. مردم ایران در گذشته چگونه بودند؟ این افراد بعد از انقلاب همیشه کتک خورده اند «شرایط مردم چطور بود؟

آیت الله حسینی افزود: بعد از انقلاب این همه قدرت باید گفت، ذلت ایران در گذشته باید گفت، رسانه ها باید همکاری کنند، تاریخ خیلی مهم است، این لحظات تاریخی را باید برای مردم بازگو کرد.
وی گفت: مقیاس و دستاوردهای انقلاب را باید برای مردم بازگو کرد.

آیت الله حسینی با اشاره به رهبری رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب ذخیره انقلاب بودند. داستان برای این لحظه حساس رزرو شده بود. تصور مرگ انقلاب برای ما بسیار سخت بود. “او آفریده بود.

وی گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب در این سمت بودند، آرامش در کشور برقرار شد و توطئه های دشمن خنثی شد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای زیست محیطی برای این روز بسیار مهم است. در نقاط مختلف استان شاهد مناسبت های ملی و مذهبی هستیم اما می بینیم که در برخی شهرها خبری از فضا نیست. خیلی بد است که شرایط یک شهر اینطور باشد.»

حجت الاسلام والمسلمین حقیر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست گفت: سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است. کسانی که انقلاب را رهبری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حقیر گفت: انقلابی که منشأ تحولات عظیمی در جهان بود، این انقلاب ارکان غرب و شرق را به لرزه درآورد، آنچه همه موافقان و مخالفان انقلاب اسلامی بر آن تأثیر گذاشتند. امام ره در جهان .

وی گفت: باید برای تبیین اندیشه های نورانی امام خمینی(ره) تلاش شود، علاوه بر آکورد چهاردهم، قیام بزرگ آکورد پانزدهم را داریم که سرآغاز رشد سریع انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: تبیین و اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری باید در دستور کار قرار گیرد و رهبری رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: باید برای 15 خرداد برنامه ریزی لازم انجام شود، باید از فرصت های مختلف برای تبیین این قیام استفاده کنیم، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برای ترویج گفتمان امام و تبیین قیام 15 خرداد اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حقیر گفت: تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی حول محورهای پیشنهادی لازم و ضروری است، شهرداری ها و ادارات باید نسبت به فضاسازی شهری، برگزاری نمایشگاه آثار امام، نشست های ویژه و تخصصی در محل اقدام کنند. در سطح دفتر، همایش تخصصی ولایت فقیه یکی از برنامه های مورد توجه در استان است.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود مشابه این برنامه ها در بین الحرمین برگزار شود، سخنرانی پیش از خطبه ها در استان به این موضوع اختصاص خواهد یافت، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و مجازی از دیگر برنامه هایی است که در استان پیش بینی می شود. برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید