تنبیه عجیب کالا نووی برای این پرسپولیس؟ چرا دعوت نمی شود؟

تنبیه عجیب کالا نووی برای این پرسپولیس؟  چرا دعوت نمی شود؟

شهریار موگانلو امسال یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر گذاشت و عملکرد بسیار خوبی در سپاهان داشت. شهریار در نهایت موفق شد با 13 گل آقای گل این فصل شود و عنوان آقای گل را از آن خود کند. اما این بازیکن در کمال تعجب جایی در لیست جدید تیم ملی نداشت و از سوی تیم ملی به اردو دعوت نشد. شهریار حتی در مینی کمپ که انواع و اقسام بازیکنان معمولی و حتی زیر متوسط ​​حضور داشتند غایب بود و به جای آن مهاجمان دیگری به تیم ملی دعوت شدند.

در خصوص دعوت نشدن مقانلو به تیم ملی گفته می شود این بازیکن به دلایل غیر فوتبالی به این اردو دعوت نشد. مقانلو پیش از این در لیست اول اعلام شده از سوی امیر قلانوی برای دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا در لیست اول تیم ملی قرار داشت. بازیکن خط قرمز می کشد.

سعید الهوی دستیار امیر کالا نویی دلیل دعوت نشدن به موگانلو را اینگونه بیان کرد: برای آقای کالا نویی رفتار بسیار مهم است. این مشکل فقط مربوط به شهریار نیست و همه بازیکنان لیگ باید بدانند که جدا از ویژگی های فنی، آقای قلعه نویی منش و رفتار آنها را هم رعایت می کند.

برخی شنیده اند که گویا در اردوی قبلی تیم ملی امیر کلانوی از عملکرد موگانلو انتقاد کرده و این باعث ناراحتی مهاجم سپاهان شده و ناراحتی موگانلو به گوش کلانوی رسیده و به نظر می رسد به همین دلیل است گل به لیگ برتر دعوت نشد و سرمربی تیم ملی به نوعی می خواهد این بازیکن را تنبیه کند.

حال باید دید شهریار برای اردوهای بعدی شانسی برای دعوت مجدد به تیم ملی خواهد داشت یا گیل نووی به طور کامل نام مهاجم سابق پرسپولیس را قرمز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید