تنظیم زمان بازگشت جوکر / انتشار 2024


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1887975

Joker 2 با عنوان Joker: Shared Madness در پاییز 2024 منتشر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، قسمت دوم شاهد بازگشت خواکین فینیکس به عنوان دشمن بتمن خواهد بود و این فیلم قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024، یعنی دقیقاً 5 سال پس از اکران فیلم اول، به سینماها برود.

دنباله فیلم پرفروش جوکر 2019 برخلاف نسخه اصلی که یک درام کاملا تاریک و تلخ بود، یک موزیکال خواهد بود و انتظار می رود کسی جز لیدی گاگا کوئین نقش هارلی، همدست دلقک تبدیل به شاهزاده جنایت را بازی کند. . این فیلم دوباره توسط تاد فیلیپس کارگردانی شده است.

جوکر قرار بود یک فیلم مستقل باشد، اما با وجود اینکه رتبه R را دریافت کرد، آن فیلم بیش از یک میلیارد دلار فروخت و اسکار را برای ققنوس دریافت کرد که منجر به ساخت دنباله آن شد. فینیکس نقش قبلی خود را با دستمزد 20 میلیون دلار تکرار خواهد کرد.

برادران وارنر پس از اعلام عدم اکران فیلم 90 میلیون دلاری Batgirl. تاریخ نمایش «جوکر ۲» اعلام شد.

به نظر می رسد این کمپانی برای حفظ ارتباط خود با مخاطبان این دسته از فیلم ها به «جوکر ۲» نیاز دارد. در همین حال، Suicide Squad که در سال 2021 در سینماها و HBO Max اکران شد، شکست خورد. با این حال، برادران وارنر. هنوز برنامه هایی برای فیلم فلش وجود دارد که انتظار می رود در سال 2023 اقتباسی 200 میلیون دلاری داشته باشد.

تاد فیلیپس که در مجموع ۱۱ نامزدی اسکار را برای فیلم «جوکر» به دست آورد، در حال نگارش فیلمنامه «جوکر ۲» به همراه اسکات سیلور است.

ساخت اولین فیلم جوکر 62.5 میلیون دلار هزینه داشت که بودجه بسیار محافظه کارانه ای برای اقتباس از کتاب های مصور است.

دیدگاهتان را بنویسید