تنها ستاره محبوب پرسپولیس در بین تراکتوری ها

تنها ستاره محبوب پرسپولیس در بین تراکتوری ها

پرسپولیس و تراکتورسازی این هفته به مصاف هم خواهند رفت اما با توجه به اتفاقات بازی فصل گذشته در تبریز و نیمه تمام این دیدار، این دیدار بدون حضور هواداران برگزار می شود. در سال های اخیر تنش و درگیری زیادی بین دو تیم و هوادارانشان به وجود آمده است و بیشتر دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی حواشی زیادی را به همراه داشته است. تراکتورسازی با پرسپولیس رابطه چندان خوبی ندارد و حتی بازیکنان سابقشان هم در امان نیستند.

به عنوان مثال عمده درگیری در بازی سال قبل دو تیم به دلیل فحاشی تراکتوری ها و سنگ پرانی آنها به سمت یحیی گل محمدی، سعید آقایی و امید عالیشاه بود. 3 نفر با سابقه کار با تراکتور و حتی یک جوان تبریزی.

اما شرایط برای پرسپولیس کمی متفاوت است. دانیال اسماعیلی فر که در این فصل به پرسپولیس آمد، پیش از این سابقه بازی در تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد و عملکرد بسیار خوبی برای این تیم به نمایش گذاشته است.

دانیال را می توان تنها بازیکن پرسپولیس دانست که اگر تراکتوری ها در ورزشگاه حضور داشتند تشویق می شدند یا حداقل توهین نمی شد. اسماعیلی فر پیش از این با پیراهن تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گلزنی کرده است و اگر بتواند یکشنبه برابر تیم سابقش گلزنی کند، دومین بازیکنی خواهد بود که موفق به گلزنی شده است.

تا اینجای کار فقط سید مهدی سیدصالحی موفق به انجام این کار شده است و با پیراهن پرسپولیس و تراکتورسازی موفق به گلزنی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید