ماجرای اتهام تراکتوری ها به ستاره پرسپولیس

ماجرای اتهام تراکتوری ها به ستاره پرسپولیس

حساس ترین دیدار این هفته لیگ در تبریز بین تراکتور و پرسپولیس برگزار می شود. بازی 3 امتیازی برای هر دو تیم بسیار مهم است. یکی از بازیکنان مشترک دو تیم امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس است.

امید که از پیشکسوتان این تیم است در مقطعی راهی تراکتور شد تا دوران سربازی خود را به پایان برساند. عالیشاه که در نیم فصل لیگ شانزدهم به همراه احمد نوراللهی راهی تبریز شده بود به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه نتوانست برای تراکتور به میدان برود و تنها در چند بازی این فرصت را به دست آورد. با این حال امید یکی از بازیکنانی است که حضورش در تبریز همیشه با حواشی زیادی همراه بوده است.

علیشاه در فصل قبل بسیار مورد توهین قرار گرفت و در بازی برگشت دو تیم و هواداران تراکتورسازی بارها به سمت او و سایر بازیکنان پرسپولیس سنگ پرتاب کردند و در نهایت داور مسابقه را لغو شده اعلام کرد و پس از چند روز کمیته انضباطی با 3 رای منفی رای مثبت داد. از پرسپولیس در سال های اخیر هر زمان که دیدار دو تیم با حضور تماشاگران برگزار می شد، عالیشاه مورد توهین هواداران قرار می گرفت. اما ماجرای اختلاف هواداران تراکتورسازی و آلیشیا به زمانی برمی گردد که امید در تراکتورسازی حضور داشت.

در دیداری که تراکتورسازی در آزادی مقابل پرسپولیس رفت، امید به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و خیلی زود زمین را ترک کرد تا با برچسب کم کاری تی تی عصبانی روبرو شود. هواداران متعصب تراکتورسازی مقابل عالیشاه ایستادند و او را به کم کاری مقابل پرسپولیس متهم کردند. این در حالی بود که امید به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و نتوانست به کارش ادامه دهد. همچنین حضور عالیشاه به عنوان کارشناس تلویزیونی قبل از دربی استقلال و پرسپولیس در زمان حضورش در تراکتورسازی مورد انتقاد شدید تراکتوری ها قرار گرفت و به همین دلیل مجموعه عوامل فوق باعث شد تا تی تی ها و کاپیتان پرسپولیس هیچ گاه از یکدیگر خوشحال نباشند.

رابطه تراکتوری ها با پرسپولیس اصلا خوب نیست اما رابطه آنها با کاپیتان پرسپولیس فراتر از بد است و هیچ وقت بهتر نشده است. با این حال دیدار فردا دو تیم بدون تماشاگر خواهد بود و شاهد اتفاقات تلخ و زشت بازی برگشت فصل گذشته دو تیم در تبریز نخواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید