“تهران من” برای دومین بار در بخش “سازمان ها و نهادهای دولتی” برترین سایت شد.


ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815560

معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تهران من در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای دومین سال متوالی در بخش سازمان ها و نهادهای دولتی مقام اول را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران که از 10 دی ماه تا 14 اسفندماه برگزار شد، 1633 اثر اعم از وب سایت و اپلیکیشن شرکت کردند که از این تعداد 1327 اثر این وب سایت پس از ورود به مرحله داوری راه یافت. بررسی های اولیه بر اساس این گزارش، با اعلام آرای داوران متشکل از افراد متخصص و مجرب در حوزه فناوری اطلاعات، سایت «تهران من» به عنوان برترین سایت سال از سوی اداره داوری در «سازمان ها و سازمان ها» معرفی شد. نهادهای دولتی».

این در حالی است که علاوه بر هیئت داوران، در بخشی دیگر از جشنواره که با عنوان نگاه مردمی برگزار می شود، تهران من با صدای کاربران دنیای مجازی انتخاب شد و به این ترتیب «تهران من» برای دومین بار برگزیده شد. وی در بخش «سازمان ها و نهادهای دولتی» به عنوان برنده اول در دو شعبه داوری و عمومی چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شد.

تهران من پورتالی برای ارائه خدمات هوشمند به شهروندان است که در سال 1396 به منظور تسهیل در کسب و یکپارچه سازی خدمات شهری راه اندازی شد. این سامانه در my.tehran.ir از طریق ارائه خدمات آنلاین در زمینه برنامه ریزی ترافیک، شهرسازی، عوارض شهرداری، 137، خرید بلیط شهری و ده ها خدمات دیگر به طور مداوم در حال توسعه است و بیش از سه میلیون کاربر دارد.

جشنواره وب و موبایل ایران بزرگترین و قدیمی ترین عرصه رقابت بین اپلیکیشن های موبایلی و وبسایت های فارسی است که از سال 1387 آغاز به کار کرده و در پایان هر سال با انتخاب بهترین اپلیکیشن ها و وبسایت های فارسی، داوران را انتخاب و تندیس جشنواره را به آنها اهدا می کند. آرام آرام همچنین در این جشنواره محبوب ترین اثر از دیدگاه مردم در هر گروه در بخش رای گیری مردمی ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید