متهم به جعل نهادهای دولتی و امنیتی در تهران دستگیر شد


ساعت: 22:23
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809737

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: جعل کننده عناوین دستگاه های دولتی و امنیتی استان تهران با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در این اطلاعیه آمده است: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)عج) متهمان جعل نهادهای دولتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند. تداوم فعالیت جنایتکارانه وی متوقف شده است.

این اطلاعیه می افزاید: متهم با سوء استفاده از اسناد و مکاتبات جعلی، با معرفی نادرست خود به عنوان نماینده دفتر رهبری، وزارت اطلاعات، شورای عالی امنیت ملی و دادگاه نظامی بسیاری از شهروندان را تهدید و فریب داده است. .

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه افزود: در این عملیات ادوات نظامی، چندین قبضه سلاح گرم، کارت جعلی، شماره ثبت جعلی، مواد مخدر و یک دستگاه خودرو از مخفیگاه متهم کشف و ضبط و برای رسیدگی به پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرگونه جعل و سوء استفاده از عناوین دولتی و نهادهای امنیتی بدون اغماض رسیدگی خواهد شد و به اطلاع ملت محترم و عزیز ایران رسانده است کلیه تخلفات ستاد مطبوعاتی 113 وزارت اطلاعات را گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید