تهیه دستورالعمل صدور احکام جدید ارزشیابی معلمان

تهیه دستورالعمل صدور احکام جدید ارزشیابی معلمان

یوسف نوری در نمایشگاه مدیریت هم افزایی ایران 1401 وزیر آموزش و پرورش با اعلام آخرین وضعیت صدور احکام جدید معلمان برای اجرای رتبه بندی گفت: گام اول قانون است و سپس شیوه نامه، شیوه نامه را تهیه کرده ایم تا تاخیر نکردن ; بنابراین به محض تصویب این مصوبه، رتبه بندی اعمال می شود زیرا مصوبه آماده است.

وی ادامه داد: بدنسازان انتظار داشتند زودتر این اتفاق بیفتد و البته رتبه موضوع مهمی است اما باید مراحل قانونی طولانی را طی کند و با توجه به اینکه آیین نامه هنوز به طور کلی نهایی نشده است، پس از رفع ایرادات، این موضوع برطرف می شود. در جلسه بعدی تایید شد معلمان نگران نباشند، اجرای این طرح از 10 شهریور 1400 محاسبه می شود.

نوری درباره ادامه تحصیل در سال تحصیلی جدید در صورت شیوع جدید ویروس کرونا گفت: در صورت شیوع بیماری همه گیر کشوری یا جهانی آخرین جایی که تعطیل می شود مدرسه و اولین جایی که باز می شود مدرسه است. مدرسه است؛ البته باید رعایت کنیم اما روز شنبه هم در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد که مدارس و دانشگاه ها به صورت اجباری حضور خواهند داشت و اگر موردی باشد ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد. اطلاعیه خواهد داد و ما نیز مشمول آن خواهیم بود. ما خواهیم بود

وی همچنین درباره نحوه توزیع اعتبارات تامین سرانه مدارس در سال تحصیلی 1402-1401 گفت: بخشی از اعتبارات توزیع شد که بخش زیادی از آن برای مناطق محروم طبق تبصره 24 و بخشی از آن نیز برای مناطق محروم بود. برای تکمیل مدارس خیریه هم امسال و هم در پایان سال گذشته در سفرهای دولتی بیش از 3 برابر اعتبارات آموزشی برای تکمیل واحدهای تحصیلی اعطا شد.

وی در خصوص تشکیل مجامع مردمی نیز گفت: بر اساس شعار دولت یکی از راهبردهای اصلی قدرت مردم در سند تحول دولت ارتقاء است و این موضوع را با جدیت دنبال می کنیم. با این اقوام هم جلسات مختلفی برگزار کردیم. ما همیشه از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید