تهیه کلیپ و فیلم کوتاه در حوزه انتخابات با جدیت در حال نظارت است


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918454

مشاور وزیر کشور بر استفاده از سامانه چندرسانه ای برای آشنایی عموم مردم با موضوع انتخابات کشور تاکید کرد و گفت: تهیه کلیپ ها و فیلم های کوتاه و فشرده در حوزه انتخابات با جدیت در حال رصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، افشار دارابی در جلسه دوره آموزشی سازمان دیده بان و نظارت بر انتخابات کشور با حضور محسن اسلامی مدیرکل ستاد انتخابات و مسئولان سازمان نظام انتخابات. در استان های سراسر کشور برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال آینده را مهم ترین مسئله کشور دانست و گفت: افزایش مشارکت در انتخابات رسالت خطیری است که باید با تمام توان در آن تلاش کنیم. برای تحقق این مهم در کشور.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در ادامه سخنان خود به جنگ روایت های دشمن پرداخت و گفت: یکی از ابعاد مهم جنگ روایت های دشمن ایجاد شک و تردید و ابهام در اذهان است. مردم و به عنوان فعال در عرصه اطلاع رسانی باید آمادگی کامل داشته باشیم و در مقابل جنگ شناختی دشمن عمل کنیم.



دارابی تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و مسئولانه به مردم می تواند در تقویت اعتماد عمومی و افزایش زمینه های مشارکت در کشور موثر باشد.



وی بیان کرد: پاسخ به شبهات و انتقادات یکی از مواردی است که می تواند موجب تنویر افکار عمومی بیشتر شود و همه ما به عنوان برگزارکنندگان انتخابات نباید با رصد و تحلیل دقیق شرایط، اجازه ایجاد روایت های نادرست را به دشمن بدهیم.



مشاور وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود بر استفاده از سامانه چندرسانه ای برای آشنایی عموم مردم با موضوع انتخابات کشور تاکید کرد و گفت: به طور جدی مشغول تهیه کلیپ و کوتاه و کوتاه هستیم. فیلم های شدید در عرصه انتخابات.» باشد



دارابی همچنین گفت: برای نظارت بیشتر بر موضوع اطلاع رسانی با هماهنگی معاونت سیاسی کمیسیون اطلاع رسانی انتخابات استان با جدیت فعال می شود.



در ادامه این نشست، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با تاکید بر استفاده از سبک ها برای نگارش اخبار، گزارش ها و تحلیل های رسانه ای، بر استفاده از موثرترین روش ها و سبک ها برای اطلاع رسانی قوی تاکید کرد. در مورد انتخابات بله باشد



وی در این نشست به تشریح برخی سبک های خبر نویسی از منظر تخصصی و تخصصی پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید