تور دوچرخه سواری مرند-آرس سپاهان قهرمان شد


ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: 24/07/1401
کد خبر: 1903773

دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری جوانان مرند-آرس با قهرمانی فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مرحله سوم و پایانی تور دوچرخه سواری جوانان مرند-آراسه امروز (یکشنبه) از باغ رضوان مرند تا هتل کاروانسرای ارس برگزار شد که طی آن محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس. برای جاده دیگری به رهبری.

رامندی مسافت 48 کیلومتری این مرحله را در یک ساعت و 33 دقیقه و 45 ثانیه طی کرد و مانند مرحله دوم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

علیرضا عبداللهی سپاهان که در مرحله اول و دوم نایب قهرمان شد، در مرحله سوم این عنوان را کسب کرد و هت تریک کرد!

او تنها یک ثانیه با نفر اول فاصله داشت و پس از این دو دوچرخه سوار، وهبی سلیمان از تیم ملی عراق با 2 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول سوم شد.

اما در رده بندی کلی این رقابت ها علیرضا عبداللهی بازیکن فولاد مبارکه سپاهان که در دور سوم طلایی پوشان را بر تن کرده بود با حفظ جایگاه خود به عنوان برنده دور دوم شناخته شد.

محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس و امیرحسین وطن پرست از تیم مس رفسنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بندی سه مرحله، المان عابدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز مقام اول را به عنوان بهترین دوچرخه سوار این بخش از آن خود کرد و عنوان سلطان کوهستان به محمد رامندی از تیم تبادل کایا ارس رسید.

اما با پایان دور سوم نتایج دسته بندی تیمی دورهای کلی مشخص شد و تیم های فولاد مبارکه سپاهان، بورس کایا ارس و دانشگاه آزاد تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این گزارش می افزاید دومین تور دوچرخه سواری مرند-آرس در رده سنی جوانان و بین المللی با حضور رکابزنانی از 9 تیم ملی و باشگاهی در سه مرحله از 22 تا 24 مهرماه برگزار شد.

تیم های ملی جوانان ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و گرجستان به عنوان تیم های خارجی حضور داشتند و تیم های جوانان سپاهان، مس رفسنجان، صرافی کایا ارس نماینده خراسان رضوی و دانشگاه آزاد تبریز نیز به عنوان تیم های داخلی در این تور حضور داشتند. .

دیدگاهتان را بنویسید