توزیع بیش از 300 هزار بسته معیشتی از منطقه تارولا شیراز


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913365

علی پور گفت: ارتش بخشداری تارولا شیراز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 300 هزار بسته معیشتی بین مردم محروم و آسیب پذیر افشار توزیع کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد بهادر علیپور فرمانده ناحیه مقاومت تارولا شیراز در گفتگو با شیراز، وی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: پیرو دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی، همدلی و کمک امینانه به مستضعفین، این بخش از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 350 هزار بسته معیشتی بین محرومان و آسیب پذیران افشار توزیع کرده است. اپیدمی کرونا.

وی به همکاری خواهران و برادران بسیجی و خیرین محلات با همکاری این ناحیه اشاره کرد و افزود: سپاه ناحیه ثارالله شیراز در ایام کرونا وارد عرصه های مختلفی شد و بسته های معیشتی یکی از حوزه هایی است که توانسته با موفقیت شناسایی و شناسایی کند. ارائه گروه هدف

علیپور همچنین گفت: اجرای ویژه برنامه های تکریم و تکریم و توزیع بسته های معیشتی بین اقشار آسیب پذیر و کارگران از جمله برنامه های امسال است که از ابتدای سال برای مشاغل فوق الذکر اجرا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت تارولا شیراز در رزمایش بزرگ آزادسازی و ورود سپاه ناحیه تارولا شیراز از ابتدا به این منطقه تصریح کرد: تاکنون بیش از 75 زندانی جرائم غیرعمد توسط بسیجیان و خیران آزاد شده اند. این ولسوالی به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

این مقام نظامی با بیان اینکه ورود به مناطق ممنوعه از دیگر اقدامات انجام شده توسط ناحیه سپاه تارولا بوده است، رفع شدت شده است که تا پایان مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

علیپور به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خدمت به مردم بزرگترین و مهمترین رسالت بسیج است اشاره کرد و افزود: بسیجیان این حوزه همواره برای خدمت در هر عرصه ای که مردم نیاز داشته باشند پیشتاز هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید