توزیع کره تا ساعات پایانی شب ادامه دارد

توزیع کره تا ساعات پایانی شب ادامه دارد

روز جدید معاون برنامه ریزی و اقتصاد وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه روغن خوراکی مورد نیاز کشور تامین شده است، گفت: بخشی از مشکل روغن در حال بازگشت به شبکه توزیع است که تا ساعات پایانی روز برطرف می شود. امشب .

محمد قربانی در گفت و گوی تلویزیونی درباره تامین کالاهای اساسی و چالش های توزیع افزود: اما بخشی از مشکل مربوط به شبکه توزیع است.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد وزارت جهاد کشاورزی گفت: بر اساس گزارش واحد نظارت و بازرسی وزارت جهاد کشاورزی اکنون در بسیاری از استان ها با مشکل انباشت مواجه هستیم به طوری که در یکی از استان‌ها 631 تن نفت مایع انباشته‌اند، اما دلایل انباشت آن را نمی‌توانیم اعلام کنیم.

وی گفت: بیشتر روغن های ذخیره شده قبل از قیمت های جدید قیمت داشتند. بر اساس مصوبه اخیر مبنی بر عرضه روغن های قدیمی با قیمت های جدید، انباشته شدن آنها دیگر اهمیتی ندارد مگر اینکه برخی از آنها قصد ایجاد انحراف در بازار را داشته باشند.

قربانی ادامه داد: طبق قولی که شبکه توزیع داده است تا ساعات پایانی امشب باید مشکل پخش نفت در کشور برطرف شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر مردم نیاز فوری به روغن خوراکی ندارند باید آن را دیر خریداری کنند تا روغن از طریق شبکه توزیع وارد تمام فروشگاه ها شود.

تاخیر در شبکه توزیع به دلیل کمبود تخم مرغ در برخی فروشگاه ها

وی در خصوص تحویل تخم مرغ افزود: قبلاً اعلام کرده بودیم که در شبکه توزیع وقفه وجود دارد اما با کمک اتحادیه مرغ های تخمگذار این مشکل حل شده و در تمامی فروشگاه های کشور تخم مرغ توزیع می کنیم. “

قربانی افزود: بر اساس اعلام اتحادیه مرغ های تخمگذار، بررسی میدانی وزارت جهاد کشاورزی نشان می دهد که با مازاد تخم مرغ مواجه هستیم و با رفع اختلال در شبکه توزیع، مشکل کمبود و کمبود محصول تخم مرغ در برخی از فروشگاه ها حذف خواهند شد.

قربانی گفت: امیدواریم عرضه زیاد این محصول در بازار بلافاصله تاثیر خود را در سطح فروشگاه ها نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید