تکواندو آزاد کره جنوبی 9 مقام ایرانی در روز پایانی مبارزه خواهند کرد


ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879689

مسابقات آزاد کره جنوبی فردا 29 جولای میزبان شهر چانگچون خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو کره جنوبی که از روز گذشته با حضور 393 تکواندوکار از 36 کشور آغاز شده بود، فردا پنجشنبه در بخش کیورگی سالن هوبان شهر چانگچون به پایان می رسد.

در روز دوم مسابقات در گروه های 63-، 68-، 74- و 87- کیلوگرم پیگیری می شود. در این 4 وزن 9 تکواندوکار از تیم های ملی کشورمان و امید از کشورمان حضور دارند که پس از وزنه زدن به مصاف رقبای خود رفتند.

وزن 63- کیلوگرم در گروه 30 نفره 3 نماینده کشورمان راهی شیاپ چانگ می شوند. محمدصادق دهگانی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سوروکا جین ژاپنی می رود و در مرحله بعد در صورت پیروزی به مصاف المبروک عربستان می رود. در آن سوی جدول متین رضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سوناتوف ماماجان از تاجیکستان می رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار مقابل مغولستان یا کره جنوبی می رود. فرزان عاشورزاده در دور اول با تساوی روبرو می شود و سپس به مصاف برنده چین تایپه یا کره جنوبی می رود.

در وزن 68 کیلوگرم 36 تکواندوکار حضور دارند و دانیال بزرگ با قرعه کشی روبرو است و در مرحله یک هشتم نهایی با یکی از تکواندوکاران چین تایپه یا تاجیکستان دیدار می کند. امیرحسین محمد حنلو در مرحله یک شانزدهم به مصاف هاشم بن ضحی از عربستان می رود و در صورت پیروزی به مصاف حریفی از کره جنوبی می رود. محمدمهدی عمادی در ابتدا با قرعه کشی روبرو می شود و در مرحله یک چهارم نهایی با حریفی از ژاپن یا کره جنوبی روبرو می شود.

در وزن منهای 74 کیلوگرم میرهاشم حسینی با تساوی روبرو شد و در مرحله یک هشتم نهایی با برنده دیدار کره جنوبی و عربستان بازی خواهد کرد. امیرمحمد بخشی در آن سوی جدول با تساوی روبرو می شود و در دور بعد با حریفی از لبنان یا کویت روبرو می شود.

در وزن 87 کیلوگرم در گروه 15 نفره علی احمدی به مصاف کانتوس از فیلیپین می رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده های نپال و عربستان می رود.

تیم ملی تکواندو ایران در اولین روز از مسابقات آزاد چانچئون یک مدال نقره و چهار برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید