توزیع 142 هزار گوشت گوسفندی بدون محدودیت در کشور + جزئیات

توزیع 142 هزار گوشت گوسفندی بدون محدودیت در کشور + جزئیات

نائب رئیس جمعیت حمایت از دامپروری گفت: گوشت منجمد گوسفندی با قیمت کیلویی 142 هزار تومان و گوشت مخلوط گوساله با قیمت 152 هزار تومان بدون محدودیت در سراسر کشور توزیع می شود.

محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال گسترش است و این اقدام بدون محدودیت وزنی و در حد تقاضا و کشش بازار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه ذخایر استراتژیک گوشت در وضعیت خوبی قرار دارد، توزیع این محصولات با قیمت تعیین شده در سراسر کشور بدون محدودیت در توزیع به استان های مختلف و حجم تقاضا انجام می شود.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ذخایر استراتژیک که در بازار توزیع می شود، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین و در بازار توزیع می شود.

وی تصریح کرد: قیمت گوشت مخلوط گوساله کیلویی 145 هزار تومان (قیمت گوشت سرد و ساق کمی متفاوت است)، گوشت گوسفندی مخلوط 135 هزار تومان است که درب سردخانه تحویل توزیع کنندگان می شود. شرکت دامپروری

جعفری گفت: توزیع کنندگان این محصولات می توانند حداکثر 7 هزار تومان به سود خرده فروشی این محصولات اضافه کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

بنابراین به مردم توصیه می شود برای خرید گوشت با قیمت مصوب به میادین میوه و تره بار و مراکز خرید شرکت کننده در این طرح مراجعه کنند. / تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید