20 تن گوشت منجمد گوسفندی بین اقشار آسیب پذیر استان زنجان توزیع شد

ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799704

معاون اجتماعی ستاد امام خمینی (ره) استان زنجان:

معاون اجتماعی امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: هفته آینده 20 تن گوسفند منجمد توسط این ستاد در استان زنجان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل نوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: هفته آینده 20 تن گوشت منجمد گوسفندی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان زنجان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه این میزان گوشت بین جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر توزیع می شود، خاطرنشان کرد: این خدمت ستاد اجرایی از طریق گروه های فعال اجتماعی اعم از گروه های جهادی، خیریه، مراکز خدماتی، خیریه، خیریه و غیره، فعالان و گروه های اجتماعی توزیع می شود. .

نوری با اشاره به مطالعه تشویقی احسان در استان زنجان در هفته گذشته گفت: 123 دیگ بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع شده و 20 دیگ در آینده توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان زنجان افزود: پویش تشویقی احسان نیز با حضور گروه ها و فعالان اجتماعی انجام شد.

وی گفت: 20 درصد هزینه های این پویش بر عهده گروه های مذکور و 80 درصد مابقی بر عهده کارخانه بوده است.

نوری گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ویژه پس از شیوع ویروس منحوس کرونا همواره به دنبال کمک به اقشار محروم و آسیب دیده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی در این مدت کمک های مختلف از جمله کالای بهداشتی، بسته های زندگی، جهیزیه، لوازم التحریر و غذای گرم را بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید