توزیع 30000 بسته معیشتی در کرمانشاه


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807621

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت؛

ابوذر انوری گفت: 30 هزار بسته معیشتی به همت و حمایت سپاه پیامبر اعظم(ص)، پایگاه های مقاومت بسیج، خیریه ها، ادارات و نهادهای مردمی و انقلابی در کرمانشاه توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوذر انور امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم امدادرسانی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: کمک های مومنانه در سراسر استان انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه افزود: بر این اساس 30 هزار بسته معیشتی با کمک و حمایت سپاه، پایگاه های مقاومت بسیج، خیریه ها، ادارات و نهادهای مردمی و انقلابی توزیع می شود.

وی ارزش ریالی هر بسته را 5 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: هر بسته شامل برنج، گوشت، رب گوجه فرنگی، روغن و حبوبات است.

انوری خاطرنشان کرد: این بسته ها باید امروز از گروه های جهادی بسیج در محلات و پایگاه های مقاومت به دست نیازمندان و مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: این نیازمندان از طریق پایگاه های مقاومت و بسیجیان شناسایی و اطلاعات آنها در سامانه از پیش طراحی شده ثبت شده که توسط گروه های جهادی بین آنها توزیع می شود.

وی از خیرین و نهادهای انقلابی خواست در این راه همواره به یاری سپاه بخصوص در بحث تامین جهیزیه جوانان و گسترش ازدواج آسان اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید