توزیع 50 کیلوگرم گوشت بین نیازمندان هش


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910497

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هش گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان 50 کیلوگرم گوشت بین نیازمندان شهرستان هش توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، جلال هاشم زهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هش گفت: برای کاهش آلام انسانی و اشاعه فرهنگ بخشش و کمک به تعدادی از کارکنان جمعیت هلال احمر در امری خداپسندانه در قالب ذبح دو رأس گوسفند و تقسیم گوشت آنها بین نیازمندان حاشیه شهر.

همچنین برگزاری مسابقه نقاشی و کمپین مبارزه با اعتیاد توسط غنچه های هلال احمر در محل مهدکودک ستارگان شهر هاشم برگزار شد، هاشمزهی هدف از اجرای این برنامه را آگاهی کودکان از آسیب های ناشی از آن دانست. اعتیاد و نهادینه کردن فرهنگ سلامت از طریق ترسیم و تشکیل کمپین نه به اعتیاد زیرا سلامت آینده در گرو آموزش امروز است.

هاشمزهی افزود: این گوشت بسته بندی شده توسط کارکنان به مناسبت سالگرد تشکیل سازمان جوانان بین 50 خانواده نیازمند و بی بضاعت مناطق کپر بخش مرکزی توزیع شد.

هاشم زهی با بیان اینکه کمک به مردم اولویت جمعیت هلال احمر است، گفت: این اقدام خیریه توسط خیرین جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان برای کمک به اقشار کم درآمد و حاشیه نشین انجام شد.

هاشم زهی زهی ارزش این اقدام خداپسندانه خیرین هلال احمر را به 83 میلیون ریال رساند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاش گفت: کودکان آینده سازان این دیار هستند و هرگونه کم توجهی در حفظ و تامین سلامت آنان آسیب های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

هاشم زهی در پایان با تاکید بر تاثیر ماندگار آموزش از طریق نقاشی کودکان گفت: امیدواریم با اجرای چنین برنامه هایی توجه کودکان را به مسائل روانی و بهداشتی نهادینه کنیم و نسلی سالم در آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید