توزیع 5970 بسته معیشتی بین مبتلایان به بیماری عروق کرونر قلب / با نذر گوشت و اهدای ماسک برای حمایت از زوج‌های نیازمند

ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781022

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ادامه رزمایش کمک های مالی در اقصی نقاط استان خبر داد و گفت: در مهرماه امسال 4 میلیارد و 805 میلیون تن خدمات بی قید و شرط به آن ها ارائه شده است. نیازمند در زمینه های مختلف

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا مولایی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در اقصی نقاط استان، اظهار کرد: طی یک ماه مهرماه 5 هزار و 970 بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد و 149 میلیون تومان از جمله این بسته ها بوده است. مردمی که تحت تاثیر اپیدمی قرار گرفته اند. تاج و فقرا توزیع شد.

وی افزود: بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، شکر و ماکارونی است که با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج محلات شناسایی و با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع شده است.

این مقام مسئول، پخت غذای گرم را یکی دیگر از اقدامات کمک رسانی صحیح عنوان کرد و افزود: در لیبی از زمان شیوع کووید، 19 گروه جهادی و بسیجی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده های محرومان و آسیب دیدگان این بیماری کرده اند. در دوره یک ماهه اکتبر، 52500 پرس غذای گرم بین قربانیان توزیع شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اهمیت تکلیف حمایت از نیازمندان به عنوان یک بدهی عمومی و اجتماعی، ادامه داد: و برای نهادینه شدن در بین خیران، در این حوزه 100 کیلوگرم گوشت قرمز از طریق به جامعه هدف اهدا شد. دوره فوق

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان در بخشی دیگر از خدمات جهادی به اهدای 15 سری جهیزیه بین جوانان نیازمند اشاره کرد و گفت: 300 میلیون تومان برای حمایت از زوج های بی بضاعت و ترویج ازدواج آسان هزینه شد.

وی اذعان داشت: در راستای مقابله با تاج و ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، در مدت فوق 64 هزار و 500 ماسک به ارزش 65 میلیون تن تهیه و توزیع شد.

مولایی بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس 8 هزار بسته لوازم التحریر به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تن بین دانش آموزان کم بضاعت اقصی نقاط استان توزیع و یک هزار و 100 سبد سلامت به صورت رایگان و آبرومندانه اهدا شد.

وی گفت: با توجه به شرایط بحرانی و کنونی سیستان و بلوچستان، آبرسانی به مناطق فقیرنشین یکی از اقداماتی است که می توان با استفاده از آب انبارها برای آبرسانی به مردم روستاهای فقیرنشین برای رفع تنش آبی انجام داد و با چالش مواجه نشوید. که در این راستا بسیج همچنان در خدمت رسانی به نیازمندان و نیازمندان فعال بوده و 22 مخزن ذخیره آب توزیع کرده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، ارزش کل خدمات ارائه شده در مناطق بالا را 4 میلیارد و 805 میلیون تن عنوان کرد و افزود: 200 کیسه آرد در بین نیازمندان در نقاط مختلف کشور برای کمک به رفع مشکلات موجود است. مشکلات مردم مشکلات توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید