توسعه محصول با تحقق 90 درصد عمق تولید داخلی با مشارکت قطعه سازان


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906844

مدیرعامل مگاموتور گفت: رویکرد مگاموتور در پروژه های توسعه محصول آتی دستیابی به حداقل 90 درصد عمق ساخت داخل با مشارکت قطعه سازان داخلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز ; کیومرث ناصری در نشست گفتگو با قطعه سازان زنجیره تامین افزود: توسعه و توسعه موتور ME16 خودروهای شاهین و P90، توسعه و توسعه موتور M15GSI برای پلت فرم X200، توسعه موتور BIFUEL + M24 شرکت زامیاد. تعریف خانواده موتورها و گیربکس‌های سایپا و موتورها و گیربکس‌های خانواده زامیاد از جمله پروژه‌های اصلی توسعه محصولات پیشرانه در تولیدات جدید مگاموتور هستند.

وی افزود: افزایش ظرفیت و تثبیت تولید روزانه دو هزار و 100 دستگاه در کوتاه مدت و ایجاد ظرفیت و بسترسازی برای تحقق تولید روزانه دو هزار و 500 دستگاه تا پایان سال جاری از جمله اهداف قرار داده شده است. در شرکت مگاموتور که نیاز به پشتیبانی زنجیره تامین دارد.

مبلغ ناصری با اشاره به اقدامات و رویکردهای مگاموتور در مدیریت زنجیره تامین افزود: در حال حاضر 263 سازنده فعال در زنجیره تامین با مگاموتور همکاری می کنند که داخل موتور، گیربکس و اکسل در حال فعالیت هستند.

وی به تعاملات مگاموتور و زنجیره تامین در سال 1401 اشاره کرد و گفت: بهبود وضعیت و تسریع گردش نقدینگی، بهبود شاخص های کیفی محصولات، توسعه زنجیره تامین با محصولات جدید، تامین مواد اولیه برای حمایت از گردش مالی سرمایه، همکاری در طراحی و توسعه و ارائه مشاوره فنی و تخصصی با تمرکز بر ظرفیت تولید و تولید سازندگان و برون سپاری، خودکفایی و تعمیق تولید داخلی قطعات و محصولات، افزایش پایدار سهم MRP سازندگان و ارتقای رقابت پذیری قطعه سازندگان و همچنین کمک به ایجاد و ارتقاء سیستم های کنترلی از یکی از رویکردهای جدید مگاموتور در زنجیره تامین.

مدیرعامل مگاموتور، ایجاد انضباط مالی در پرداخت های هفت ماهه سال 1401 و ادامه و تعدیل برنامه پرداخت پنج ماه آینده، تشکیل کمیته تراز مواد برای رفع مغایرت موجودی مواد با تامین کنندگان، تفکیک حساب مادی از حساب های دریافتنی. تعیین میزان انتقال تسهیلات 1400 و اعمال آن به حساب قطعه سازان، خود رضایتمندی قطعات برای خرید خارجی با اولویت تامین کنندگان موجود، بازنگری و بهبود روند تحلیل قیمت قطعات و بازتعریف تیم تحلیل هزینه و معرفی امضای الکترونیکی (توکن امضای الکترونیکی) در تمامی قراردادهای سال 1401 برای شفافیت و کاهش زمان مبادله قراردادها، اقدامات انجام شده برای بهبود روابط با تامین کنندگان را نیز ذکر کرد.

وی با اشاره به سیاست مگاموتور مبنی بر حمایت از تولید داخلی، گفت: مگاموتور اقدامات ارزنده ای را برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و قطعه سازان انجام داده است که این امر در محصولات اکسل 89 درصد، بیکس 73 درصد و محصولات موتور 89 درصد مشهود است. .

مدیرعامل مگاموتور تاکید کرد: موفقیت و دستاوردهای صنعت خودرو مرهون تلاش، درایت، هوشمندی و صبوری تمام ارکان زنجیره تولید داخلی در دوران سخت تحریم هاست.

وی در پایان با قدردانی از همکاری صمیمانه قطعه سازان برای غلبه بر چالش ها، مشکلات و موانع داخلی و خارجی، افزود: برای تحقق اهداف، برنامه ها و پروژه های آینده برای کمک به چشم انداز بلندمدت صنعت خودرو نیازمند عزم و اراده هستیم. .و شریک باشید.

باید بگویم؛ سمینار یک روزه مگاموتور و سازه گستر با قطعه سازان با محوریت چشم انداز توسعه محصول و روند صعودی تولید محصول در سالن کنفرانس هتل المپیک با حضور مدیرعامل و اعضای شرکت برگزار شد. هیئت مدیره سایپا و تعداد زیادی قطعه ساز.

دیدگاهتان را بنویسید