ترسیم چشم اندازی مناسب از توانمندی های قطعه سازان گروه سایپا در این نمایشگاه


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908594

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در بازدید از سالن قطعه سازان گروه سایپا گفت:

نماینده مردم کلیبر، هدآفرین و هوراند در شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سالن قطعه سازان گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و کلکسیون خودرو تهران، گفت: خوشبختانه قطعه سازان با تمام ظرفیت و توانایی خود در این نمایشگاه شرکت کرده اند. پتانسیل های موجود به خوبی نشان داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایپان نیوز، حسین خاتمی با بیان مطلب فوق افزود: این نمایشگاه مکانی مناسب برای تبادل تجربه و اطلاعات قطعه سازان داخلی و خارجی است و حرکت صنعت خودرو کشور را در مسیر توسعه به سمت ثبات و آرامش نشان می دهد. که زیر سایه زحمات است و زحمات مدیران جوان محقق شده است.

وی بیان کرد: در چند سال گذشته با توجه به شرایط تحریم مشکلاتی در زمینه تولید داخلی وجود داشته که قابل درک و قابل قبول است و باید با استفاده از توان جوانان انتظارات مردم در زمینه کیفیت برآورده شود. مردم برای استفاده از ظرفیت و ایجاد زیرساخت های بیشتر در آینده هستند. البته در بازدید از توانمندی های قطعه سازان گروه خودروسازی سایپا، این نمایشگاه چشم انداز مناسبی را ترسیم کرده است.

خاتمی تاکید کرد: مردم کشورمان همواره از تولید داخلی حمایت کرده اند و بر این اساس باید در جهت ارتقای کیفیت محصولات گام برداریم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و خورند در شورای اسلامی افزود: دانش رکن و زیربنای توانمندسازی است و با توجه به نامگذاری امسال به نام دانش بنیان تولید، اشتغال، در صورتی که از ظرفیت علمی و دانش پایه بیشتر استفاده شود. صنعت ما شاهد دستاوردهای خوبی خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور 45 شرکت قطعه ساز دانش بنیان در این نمایشگاه گفت: شرکت های دانش بنیان قطعاً موجب توسعه می شوند و ارتباط دانشگاه و شرکت های دانش بنیان با صنعت خودرو باید به صورت عملی مرتبط شود. و این رابطه منجر به توسعه همه جانبه خواهد شد. پیگیری می شود و در گروه سایپا این امر محقق می شود.

خاتمی افزود: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود کالاهای تقلبی به بازار، اراده وزارت امنیت در این راستا بسیار خوب است، هرچند در این زمینه نیاز به ایجاد سامانه های هوشمند و ظرفیت های ویژه برای قطعه سازان و خودروسازان.

دیدگاهتان را بنویسید