آغاز نمایشگاه توانمندی های شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی در کرمانشاه


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907544

قباد محمدی از آغاز به کار نمایشگاه توانمندی های شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی در قالب 40 غرفه در پارک شهید کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کوباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از آغاز به کار نمایشگاه توانمندی های شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با اجلاس سازمان نظام پزشکی کشور در پارک شهید برگزار شد. مدیران تجهیزات پرسنلی به مدت سه روز.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: شرکت های تولیدی حاضر در این نمایشگاه از تولیدکنندگان قوی تجهیزات پزشکی در کشور هستند و بیشتر آنها دانش بنیان هستند و محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به برپایی 40 غرفه در نمایشگاه توانمندی شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی کشور، گفت: محصولات در دو حوزه تجهیزات پزشکی مصرفی و تجهیزات اولیه پزشکی مانند دستگاه تنفس مصنوعی که توسط بسیاری از کشورهای پیشرفته تولید می شود عرضه می شود.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی این نمایشگاه زمینه مذاکره برای ایجاد شعبه تولیدی در استان کرمانشاه توسط شرکت های حاضر در این نمایشگاه فراهم شود چرا که حوزه تجهیزات پزشکی یک حوزه رو به رشد و علمی است و در در سال های گذشته شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه در راستای خودکفایی و پایان دادن به وابستگی به بیگانگان بوده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید