در نمایشگاه بین المللی بخشی از توانمندی های صنایع دفاعی را ارائه کرده ایم


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895529

معاون وزیر دفاع کشورمان گفت: ایران بخشی از توانمندی‌های خود را در حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی و تعدادی سامانه جدید در حوزه‌های الکترومغناطیس، مخابرات، رادیو و هوش مصنوعی به صنعت دفاعی نشان خواهد داد. چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صداوسیما، امیر دریادار رستاگری معاون وزیر دفاع کشورمان و هیئت همراه صبح امروز (سه شنبه) برای شرکت در نمایشگاه بین المللی دفاعی «ADEX» در باکو وارد جمهوری آذربایجان شدند.

معاون وزیر دفاع کشورمان گفت: ایران در این نمایشگاه بخشی از توانمندی های صنعت دفاعی خود را در زمینه های رزم زمینی، هوایی، دریایی و تعدادی سامانه جدید در حوزه های الکترومغناطیس، مخابرات، و… به نمایش گذاشت. رادیو و هوش مصنوعی

در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان، بیش از 200 شرکت فعال تولید تجهیزات از 26 کشور جهان گرد هم آمدند و آخرین دستاوردهای خود را ارائه کردند.

در چارچوب برنامه سفر سه روزه معاون وزیر دفاع، دیدارهای دوجانبه و برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان صنایع دفاعی کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید