توضیحات باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با مربیان جدید; گل محمدی به زور ادامه می دهد


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822118

باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت نیمکت پرسپولیس و آخرین شایعات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره شایعاتی مبنی بر تقویت ستاد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه این اخبار ساختگی است. متاسفانه هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم شایعات بیشتر می شود. هر روز اخبار متفاوتی از گزینه خارجی، گزینه داخلی، بازیکن مازاد، بازیکن لیست فصل بعد و … منتشر می شود که هیچ کدام صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی و کادرفنی با قدرت به کار خود ادامه می دهند. این موضوع بارها توسط رضا درویش مطرح و حمایت شده است. خدای نکرده این کادر فنی تا قهرمانی ششم با قدرت به کار خود ادامه دهد.

وی در خصوص بحث بلیت فروشی و قیمت آن نیز گفت: در این راستا جلساتی با حضور نمایندگان سازمان لیگ، شرکت گسترش، باشگاه ها و … برگزار می شود. در نهایت باشگاه های مربوطه قیمت را تعیین می کنند. هر بازی دربی شرایط خاص خودش را دارد. این قیمت ها بر اساس شرایط فعلی است. انتقاد را پذیرفتیم و به هیئت مدیره و مدیرعامل منتقل شد، خدای نکرده اگر تصمیمی برای کاهش قیمت ها گرفته شود، اتخاذ می شود.

لشگری در خصوص فروش کم بلیت آخرین بازی پرسپولیس گفت: نکته جالب اینجاست؛ در آخرین بازی حداقل بلیط خریداری شده 50 هزار تن بود. یعنی بلیت های 100 هزار و 200 هزار تنی ایستگاه و جلوی ایستگاه فروخته شد. این مشکل باید بررسی و آسیب شناسی شود. این نشان می دهد که قیمت بالای بلیط نمی تواند دلیل اصلی باشد.

وی افزود: در بازی گذشته بحث آلودگی هوا مطرح شد. این مسابقه در اواسط هفته برگزار شد و شاید قیمت بلیت قابل توجه باشد، اما از بین بلیت های فروخته شده، کمترین خریدار بلیت را با کمترین قیمت داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه طبیعی است بلیت ایستگاهی که وضعیت مناسبی ندارد کمتر مورد استقبال قرار گیرد، گفت: در مورد کیفیت صندلی هم قبلا این اتفاق افتاده و خریداری شده است. سابق. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، به نظرم ارقام خیلی زیاد نیست.

او در این باره به خبرنگار ورزش و مردم گفت: بالاخره یکی از منابع درآمدی باشگاه بلیت فروشی است. بعد از دو سال حضور در کورونا که هوادار نداشتیم و الان می آیند، قبول داریم که شرایطی در نظر گرفته شود تا اقوام نگران نباشند و به منابع درآمدی باشگاه هم آسیب نرسد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید