ادامه کابوس یحیی گل محمدی و پرسپولیس مقابل مربیان استقلال؟

ادامه کابوس یحیی گل محمدی و پرسپولیس مقابل مربیان استقلال؟

پرسپولیس در این هفته برای اولین بار باید در این شهر به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. هدایت این تیم بر عهده محمود فکری سرمربی سابق استقلال است که امیدوار است مانند فصل آینده این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

فکری که شروع خوبی با نفت نداشت و 4 بازی متوالی را باخت، در دو هفته اخیر مقابل آلومینیوم اراک و کپر رفسنجان امتیاز کسب کرده و امیدوار است در دیدار با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و پرسپولیس بدون 3 برد این امتیاز را کسب کند. نکته ها. مسجد سلیمان را به مقصد تهران ترک کنید. اتفاقی که به غیر از محمود فکری و شاگردانش مورد استقبال شدید استقلالی ها نیز قرار گرفته است.

اگر فرض کنیم پرسپولیس نفت مسجد سلیمان را متوقف کند، این سومین بازی متوالی است که یحیی گل محمدی نمی تواند در دیدار مقابل مربیان استقلال پیروز شود.

پرسپولیس در هفته نوزدهم در سیرجان مقابل گل گهر به تساوی یک بر یک دست یافت و هفته گذشته در آبادان مغلوب صنعت نفت شد. استفاده از دفاع از عنوان قهرمانی کار را برای این تیم در آستانه دربی سخت می کند و شانس این تیم را برای رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی کاهش می دهد.

حال باید منتظر ماند و دید جمعه شب در مسجدسلیمان چه اتفاقی می افتد و پرسپولیس مثل فصل گذشته بدون 3 امتیاز شهر را به مقصد تهران ترک می کند و یا اتفاق دو فصل قبل تکرار می شود و پرسپولیس از سد سد می گذرد. میزبان او..

دیدگاهتان را بنویسید