مربیان و مربیان تحت پوشش «بیمه بیکاری»


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879481

دبیر فدراسیون ورزش های همگانی در تشریح این طرح خاطرنشان کرد: برای اولین بار بیمه بیکاری برای مربیان و مربیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، با اتفاقاتی که در دوران ولیعهد رخ داد و بسیاری از مربیان و معلمان ورزش های همگانی بیکار شدند و آسیب های جبران ناپذیری در زندگی خود متحمل شدند، فدراسیون ورزش های همگانی در تلاش است تا این افراد را بیمه کند. شغلی پیدا کرد و در نهایت با یک شرکت بیمه خصوصی تفاهم نامه امضا کرد.

محمدرضا فروهی در تشریح اجرای این طرح گفت: از آنجایی که بسیاری از مربیان و مربیان ما در دوران ولیعهد خانه نشین شدند و به دلیل تعطیلی باشگاه ها بیکار شدند، به این فکر افتادیم که بتوانیم برای آنها بیمه بیکاری بگیریم. کمترین حمایت را از این کلاس داشته باشید.

دبیر فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: این طرح برای مربیان و مربیان فدراسیون ورزش های همگانی اجرا شده است اما سایر فدراسیون ها نیز می توانند از خدمات این شرکت برای بیمه مربیان و مربیان خود استفاده کنند.

وی گفت: بیمه بیکاری مهمترین و تاثیرگذارترین اتفاقی است که در این تفاهم نامه رخ داده است. مربیان و مربیانی که باید حذف شوند، یعنی بیمه معلمان در نهایت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

دبیر فدراسیون ورزش های همگانی در این خصوص ادامه داد: این شرکت نسبت به سایرین به مربیان و مربیان خدمات بهتری ارائه می دهد و حق بیمه ماهیانه کمتر از سایرین است. به همین دلیل موافقت کردیم که از خدمات او استفاده کنیم.

فروهی در پاسخ به این سوال که چرا با تامین اجتماعی موافق نیستید، گفت: از آنجایی که مربیگری شغل نیست و نمی توانیم در تامین اجتماعی به توافق برسیم، به بیمه خصوصی روی آوردیم.

وی در خصوص شرایط استفاده مربیان و مربیان از این خدمات گفت: مربیان و مربیانی که از فدراسیون ورزش های همگانی با این شرکت آشنایی دارند می توانند با تخفیف بهتری از خدمات آن استفاده کنند. این اولین بار است که بیمه بیکاری به معلمان تعلق می گیرد و از بیمه عمر، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه از کار افتادگی و بسیاری مزایای دیگر نیز استفاده خواهند کرد.

محمدرضا فروحی در پاسخ به سوالی مبنی بر مبلغ ماهیانه بیمه شدگان گفت: این خدمات مختص مربیان و مربیان است و شامل ورزشکاران نمی شود. برای مربیان ورزشی روزانه 300 هزار تن و برای سایر مربیانی که دارای تاییدیه از فدراسیون ورزش های همگانی هستند 433 هزار تن خواهد بود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید