کابوس یحیی و پرسپولیس این بار دیگر تکرار نشد!

یکی از چالش های پرسپولیس در سال های قهرمانی و پرشتاب مورد توجه تیم های اروپایی و البته خلیج فارس قرار گرفت. این موضوع باعث شد تا قرمزها در پایان هر فصل بهترین بازیکنان خود را از دست بدهند.

یافتن جانشین برای این بازیکنان نیز در ابتدای هر فصل به مشکل بزرگ پرسپولیس تبدیل می شد. قرمزها تابستان گذشته دو تن از تاثیرگذارترین ملی پوشان خود یعنی احمد نورالهی و حسین کنعانی زادگان را از دست دادند و نتوانستند آنها را برای تمدید متقاعد کنند. به نظر نمی رسید فاصله این دو بازیکن در فصل بیست و یکم پر شود و قرمزها از جدایی این دو بازیکن متضرر شدند.

پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات 99-1400 نفراتی چون علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، علی علیپور و مهدی ترابی را از دست دادند تا با شرایط خاص و تیمی تغییر یافته راهی آسیا شوند.

پروژه گسترش با ستاره های ملی پوش پرسپولیس امسال توسط باب میل کادرفنی و هواداران تبلیغ شد و سرپرستی پرسپولیس مهدی ترابی و سپس میلاد سرلک را متقاعد به ماندن کرد. اتفاقی که در سال های گذشته رخ نداده و می توان آن را نقض سنت قرمزها در تابستان دانست. در این فصل علاوه بر جدا نشدن تیم ملی، دو بازیکن آخرین لیست فیفادی ایران نیز پرسپولیسی شدند. سوروس رفیعی و علیرضا بیرانوند با برچسب ملی پای میز مذاکره نشسته اند و امیدوارند برای تقویت جایگاه خود در تیم ملی به پرسپولیس برگردند.

پروژه گسترش رضا درویش در حال حاضر توسط احسان پهلوان و سیامک نعمتی در حال پیگیری است و باید دید پرسپولیس امسال می تواند تمام گل های یحیی را حفظ کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید