توضیحات وزیر آموزش و پرورش در مورد نقص آیین نامه طبقه بندی معلمان

توضیحات وزیر آموزش و پرورش در مورد نقص آیین نامه طبقه بندی معلمان

روز جدید وزیر آموزش و پرورش گفت: با پیگیری، نواقص ضوابط ارزشیابی معلمان در جلسه دیروز هیئت دولت بررسی و رفع شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفر امروز خود به نهاوند اظهار داشت: کمبود تجهیزات بیمارستان شهید قدوسی، نبود سیستم سرمایشی و عدم امکان رفع ایرادات این مرکز در زمان افتتاح از جمله مواردی است که مشکلات مهمی که پس از گذشت پنج سال از افتتاح آن رخ می دهد.

وی در ادامه برنامه های خود برای سفر به نهاوند از ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش نهاوند در شهرک حیدری که 15 سال است بدون اعتبار رها شده و رفع نشده و مشکلاتی را برای اهالی شهرک حیدری ایجاد کرده است، بازدید کرد.

نوری افزود: انشالله در سفر ریاست جمهوری توزیع این ساختمان را برای رفع مشکلات آن ادامه خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر از پروژه جاده دهفول برزول و فارسبان که دو سال است به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده است، بازدید کرد و گفت: جاده های نهاوند و مشکلات موجود از جمله تصادفات، تاریکی، کمبود خاک. و پروژه های ناتمام. و بدون اعتبار این حوزه یکی از مهمترین چالش های حوزه راه در شهرستان است.

نوری در بخشی دیگر از این سفر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: با پیگیری های انجام شده نواقص قوانین ارزشیابی معلمان در جلسه روز گذشته شورای دولت بررسی و رفع شد. این موضوع در جلسه روز یکشنبه شورای دولت بررسی می شود.

وی با اعلام اینکه 19 درصد مدارس کشور فرسوده است، تصریح کرد: برای بازسازی، اعتبارات حاصل از سفر هیئت دولت و خیرین و تبصره 24 تخریب و بازسازی که می تواند قسمت هایی از مدارس فرسوده را نوسازی کند، در نظر گرفته شده است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین اظهار داشت: به زودی 34 هزار و 813 نفر در آموزش و پرورش مشغول به کار خواهند شد که این خبر خوبی برای جوانانی است که می خواهند در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند. همچنین 14000 کلاس درس برای حضور دانش آموزان در اوایل مهرماه امسال آماده می شود.

نوری در بدو ورود به نهاوند بر مزار شهیدان گروه انقلابی ابوذر و حاج میرزا محمد سلگی زیارت کرد و سپس با خانواده شهیدان طالب و سلاجی شهدای عملیات مرصاد دیدار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید