وزیر آموزش و پرورش!آیین نامه طبقه بندی معلمان باید هر چه سریعتر تصویب شود

وزیر آموزش و پرورش!آیین نامه طبقه بندی معلمان باید هر چه سریعتر تصویب شود

با جدیت تاکید کرد: وزیر بهداشت! این وزارتخانه به مدیران عملیاتی، انقلابی و میدانی نیاز دارد، بنابراین انتصاب مدیران خواب آلود و کم تحرک مشکلات بهداشتی و درمانی را دوچندان می کند. تعمیر و رفع مشکلات نصب و ساخت و ساز بیمارستان امام خمینی (ره) و خرید دستگاه ام آر آی و احداث دانشکده پرستاری در شیروان با فوریت انجام شود و همچنین برای روزهای کرونا گروه های ضربتی تعیین شود.

گفت: وزیر کار رسمی! چهار ماه از سال گذشته می گذرد و هنوز تکلیف مستمری بگیران مشخص نیست. سازمان تامین اجتماعی تحمل تولیدکنندگان، کارآفرینان و نهادهای مرتبط را ندارد و در برخی نقاط استان با مشکلات تولید مواجه شده است. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این نماینده مجلس گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت! بر اساس ابلاغ قانون تنظیم مقررات خودرو، مصوبه اجرایی واردات خودرو در دولت باید به سرعت انجام شود. همچنین وضعیت بازار خودرو خوب نیست و مردم ناراضی هستند. لطفا هر چه سریعتر اقدام کنید وضعیت قیمت برخی کالاها در بازار مناسب نیست، به عنوان مثال روغن موتور که در عرضه و تولید آن انحصار دارد نیاز به نظارت بیشتری دارد و عرضه لوازم خانگی نارضایتی مردم را به همراه داشته و آنها را بالا برده اند. گرانی و بازار را به سمت انحصار سوق داد و می گویند لازم است وزارتخانه و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در این راستا اقدامات جدی انجام دهند تا در حوزه لوازم خانگی انحصاری وجود نداشته باشد و مردم مانند خودرو با مشکل مواجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید