وزیر آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر به درخواست معلمان از مرحله سوم پاسخ دهد

وزیر آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر به درخواست معلمان از مرحله سوم پاسخ دهد

ابراهیم نجفی اسپیلی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه 9 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی حاشیه درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کشور در هشداری با اشاره به بند 9 اصل 3 قانون اساسی مبنی بر لغو قانون اساسی. وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به جلسات هیات آموزشی مرحله سوم که در جلسه علنی مجلس نیز تصویب شد، انتظار واکنش وزیر آموزش و پرورش را داشتیم، اما وزیر حتی قدردانی نکرد. بفرمایید این افراد درست می گویند یا نه و اگر درست می گویند چه زمانی به ادعای آنها رسیدگی می شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس ادامه داد: این رویه غلطی است که مردم برای احقاق حق خود در مقابل مجلس تجمع می کنند، البته این موضوع به دلیل عمل نکردن به وظایف مسئولان است.

وی افزود: از وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور اداری تقاضا داریم با تشکیل جلسه در اسرع وقت برای این نیروها تعیین تکلیف کنند.

علی نیکزادیمرمین که رئیس مجلس بود، از این نماینده یادداشت کرد و گفت: مجلس به شدت پیگیر این موضوع است و با وزیر آموزش و پرورش و نماینده وی دیدار کرده است. البته در این مهم اتفاق نظر دارند، «به همین دلیل جلسه ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه تشکیل شد و ایشان به دکتر علی احمدی و همچنین کمیته آموزش و تحقیقات و آقای دکتر علی احمدی مراجعه کردند. سپیدان، آزاداندیش و متفکر.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار ما از آقای پورمحمدی این است که نتیجه این مهم را بعدازظهر به مجلس ارائه کند چرا که حق مسلم کادر آموزشی مرحله سوم است که باید به آن واگذار شود. دولت نیز باید به قانون توجه کند.

دیدگاهتان را بنویسید