وزیر آموزش و پرورش برای ساماندهی سیستم وزارتخانه باید سریعتر اعزام شود

ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785334

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: برگزاری شخصی کلاس ها و ساماندهی وضعیت معلمان یکی از برنامه های کوتاه مدت وزیر آموزش و پرورش است بنابراین باید وزیر مربوطه برای ساماندهی سریعتر نظام آموزشی مستقر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، درباره لزوم تسریع در تشکیل وزیر آموزش و پرورش در این وزارتخانه گفت: هزار معلم که در وضعیت بحرانی آموزش و پرورش قرار دارند فوریت دارند و باید اقدام عاجل انجام شود. این وزارتخانه را گرفته است.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع دیگر رتبه بندی فرهنگیان است که مجلس نیز آن را ساماندهی می کند.

حجت الاسلام فلاحی اذعان داشت: برگزاری شخصی دروس و ساماندهی وضعیت معلمان از برنامه های کوتاه مدت وزیر آموزش و پرورش است، بنابراین باید وزیر مربوطه برای ساماندهی سریعتر نظام آموزشی مستقر شود.

وی در خصوص تبعات منفی تاخیر در انتصاب وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون نظام آموزش و پرورش آسیب جدی دیده است و در صورت تاخیر در انتصاب وزیر، این آسیب ها افزایش می یابد.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش هفتم آذرماه برگزار می شود و امیدواریم وزیر آموزش و پرورش تا نهم آذر مستقر شود و مشکلات موجود را حل کند. آموزش و پرورش .

حجت الاسلام فلاحی گفت: روز گذشته جلسه فوق العاده ای در کمیسیون آموزش و پرورش با موضوع بررسی صلاحیت های وزیر ردیف تشکیل شد اما تصمیم نهایی گرفته نشد.

وی افزود: یکشنبه هفته آینده کمیسیون آموزش تشکیل جلسه می دهد و وزیر آموزش و پرورش برای اخذ رای اعتماد در دادگاه حضور می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید