وزیر آموزش و پرورش مثل وزیر یک وزارتخانه دیگر است. نمایندگان قم و بروجرد نیز بر روی طرح حفاظت کار می کنند. بچه های مردم مدام مسموم می شوند!

اطلاعات نوشت: اگر نمایندگان دو شهر قم و بروجرد دختران زیبای خود را در مدارس حوزه انتخابیه خود تحصیل کنند، در کدام مدارس هستند؟ و اگر دختران دلبندشان در پایتخت در کنار آنها زندگی می کنند، آیا از برخی همشهریان دخترشان در این مدارس اطلاعی دارند؟

البته من هیچ کنجکاویی در مورد مسئولین آموزش و پرورش به خصوص مسئول ارشد وزارتخانه ندارم – مثل اینکه آنها در وزارتخانه دیگری کار می کنند و ما اشتباه می کنیم. شایعاتی می شنویم

نمایندگان دو شهر مذکور نه تنها سوگند یاد کرده اند که از حقوق و منافع موکلان خود دفاع کنند، بلکه طبق قانون وکیل تمامی کسانی هستند که به آنها رای نداده اند. آسان است؛ آنها از نظر قانونی این حق و وظیفه را دارند که از حقوق و منافع شهروندان در سراسر کشور حمایت و حمایت کنند. این چیزی است که قانون می گوید نه من!

از اول آذرماه تاکنون شاهد حادثه ای مرموز و خطرناک در حداقل دوازده مدرسه قم و دو مدرسه بروجرد به جز یک مدرسه دخترانه بوده ایم. آیا این یک تصادف تصادفی و اجتناب ناپذیر است؟ این قطاری نیست که از ریل خارج شده باشد. این کلانشهر یا پلاسکو نیست که فرو ریخته است. کلینیک سینا تمیز نیست. که طبیب و بیمار را در شعله های آتش خود فرو برده است; این نیست و آن نیست… 15 مدرسه وجود دارد که همه دخترانه هستند که مرتباً دختران و اخیراً پسران را با چیزهای مشکوک و ترسناک راهی بیمارستان می کنند … و بیش از سه ماه از این حادثه می گذرد. ; اینطور نیست که آنها از حمایت وزرا برخوردار باشند. سرپرست ندارند؟

طرح صیانت از حجاب و عفاف و فضای مجازی که به گفته آنها لازمه سلامت روح و روان جامعه است، مدتهاست که نمایندگان مجلس را به خود مشغول کرده و هزاران دغدغه دیگر را برای توده و معیشت مردم برطرف کرده است. مردم از چشمانشان دغدغه جسد و جان دخترانی که در سریال مسموم می شوند گوشه ای را در این ربع و نیم دید!؟

دیدگاهتان را بنویسید